خبرگزاری پرسپولیس : سرپرست تیم پرسپولیس از افزایش احتمال بازگشت علی کریمی به این تیم خبر داد و گفت: بازیکنان پرسپولیس دیداری در جهت تسهیل بازگشت کریمی با سرمربی این تیم داشته اند و امیدوارم خود این بازیکن نیز به بازگشتش به تیم کمک کند.

سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در نمایشگاه مطبوعات افزود:این یک موضوع درون خانوادگی است و مطمئن باشید این مشکل بزودی در داخل باشگاه حل خواهد شد.

وی در خصوص حضور رویانیان در مراسم آشتی ملی و غیبت علی دایی در این مراسم گفت: رویانیان با کسی قهر نبوده است و تنها از مواضع پرسپولیس و هواداران آن دفاع می کند. فکر می کنم نامگذاری این مراسم زیبا نبود، زیرا ما دیگر بچه نیستم که بخواهم با یکدیگر قهر کنیم.

شیرینی تصریح کرد: امسال مدیریت باشگاه برای راضی و خوشحال کردن هواداران تمامی سعی خود را کرده است و همانطور که همه شاهد بودیم هر بازیکنی که مورد نیاز باشگاه بود، جذب شد.

وی در مورد اینکه شنیده ها حکایت از شرط مانوئل ژوزه برای بازگشت کریمی و جدایی این بازیکن از تیم ملی ، گفت: این حاشیه سازی ها کذب محض است و هیچ اثری بر روند تیم ندارد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خود ژوزه بدون مطرح کردن شرطی به علی کریمی چراغ سبز نشان داده است.

وی در خصوص برنامه این باشگاه اضافه کرد: قرار بود اردوی این تیم درکیش برگزار شود اما پس از حضور در کیش و بررسی زمین چمن آن، گفته شد که چمن کیش از کیفیت لازم برخوردار نیست و تمرینات نمی تواند در این فضا برگزار شود.

وی در مورد اردوی تدارکاتی خارجی نیز گفت: حامی مالی برای سفر خارجی تیم پرسپولیس اعلام آمادگی کرده است و در صورتی که تمامی هزینه های این سفر را بپذیرد و رویانیان نیز موافقت کند، سفر انجام خواهد شد، در غیر این صورت سفری در پیش نخواهد بود.

وی در خصوص ضعف تیم پرسپولیس در خط هافبک گفت: در فصل جاری با اگاهی کامل بازیکنان بسیار خوبی را جذب کردیم به گونه ای که بازیکنان خط دفاع و حمله این تیم همگی از بازیکنان ملی پوش هستند اما متاسفانه بازیکنان خط هافبک که باآنان مذاکره کرده بودیم به قول خود عمل نکردند و این مساله موجب بروز مشکلاتی برای تیم شد.

شیرینی در پایان افزود: به طور حتم در نیم فصل هافبک های بسیار سرشناسی جذب خواهند شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)