پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شیوه سهمیه‌بندی سکوها برای تماشاگران باید به شکلی باشد که نظم و امنیت را حفظ کند و امیدواریم با بررسی دقیق موضوع، در بازی‌های بعدی شاهد اجرای روشی درست باشیم.

سعید شیرینی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: در بازی با ذوب آهن، هر چند بیشتر از ده درصد از ظرفیت ورزشگاه در اختیار تماشاگران پرسپولیس قرار نگرفت اما این مساله اصلا پاسخگوی تقاضای موجود نبود. به همین دلیل تماشاگران دو تیم در بعضی جایگاه‌ها با هم یکی شدند که تشنج‌هایی را بوجود آورد و باید خوشحال باشیم با درایت مسئولان امر، اتفاق بدی روی نداد.

وی ادامه داد: جا داشت در همین بازی فضای بیشتری در اختیار هواداران پرسپولیس قرار بگیرد. به هر حال جام حذفی تفاوت‌های عمده‌ای با بازی‌های لیگ دارد. این مسابقات  رفت و برگشت نیست و هر چه به مراحل بالاتر می‌رویم رقابت و حساسیت بیشتر می‌شود. بر همین اساس بهتر است همه جوانب امر در نظر گرفته شود.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس همچنین پیرامون نتیجه کسب شده در اصفهان تصریح کرد: ما نیمی از راه قهرمانی در جام حذفی را طی کرده‌ایم. در حالی تا نیمه نهایی بالا آمده‌ایم که همه حریفان ما از لیگ برتر بودند و به نظرم این امر ارزش کار بچه‌ها را بالاتر می‌برد و نشان می‌دهد پرسپولیس شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی است. در لیگ هم زمانی را برای هماهنگ شدن تیم از دست دادیم وگرنه الان این بچه‌ها در جمع مدعیان بودند اما روی مسابقات حذفی برنامه‌ریزی کرده‌ایم. همچنین جا دارد که به آقای کاظمی هم تبریک بگوییم که با وجود حساسیت بالای بازی‌های حذفی، تیمش فوتبال بازی کرد و مردانه هم بازی کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)