خبرگزاری پرسپولیس : تمرین امروز یکشنبه تیم پرسپولیس با حضور بگوویچ برگزار شد.

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 11:20 امروز در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد . در این تمرین پرسپولیسی ها به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

غيبت شیرینی در روزهای اخیر تمرین سرخپوشان تداوم پيدا کرده بود، اما امروز به همراه وینکو بگوویچ در تمرین حاضر شد.

در حالی تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تهران در روز یکشنبه 17 دی ساعت 11:20 در مجموعه ورزشی درفشی فر آغاز شد که سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران در تمرین امروز با بگوویچ به تمرین آمد البته کریم باقری با لباس شخصی در کنار زمین حضور پیدا کرده است.

تمرینات پرسپولیس با دویدن دور زمین آغاز شد سپس بازیکنان به دو دسته تقسیم شدند تا کارهای تاکتیکی و کار با توپ را دنبال کنند.

 * برخی بازیکنان با ماسک‌ تمرین کردند و شوخی های آنها درمورد هوای آلوده تهران نیز در نوع خود جالب بود. پرسپولیسی‌ها در شرایطی که به رشته کوه‌های البرز نگاه می‌کردند با فریادهای بلند خوشحالی خود را بابت دیدن کوه‌ها اعلام می‌کردند. روز گذشته آلودگی به حدی بود که هیچکدام از کوه‌ها دیده نمی‌شد.

 * 10 هوادار پشت درهای بسته تمرین امروز را زیر نظر داشتند.

لازم به ذکر است، فردا دوشنبه 18 دی مندز مربی دروازه بان های جدید پرسپولیس در تمرینات حاضر می شود این در حالی است که این مربی یک هفته از گل محمدی مرخصی گرفته بود.

 * گل‌محمدی در حاشیه تمرین امروز 10 دقیقه با بازیکنان درخصوص بازی با نفت به گفت‌و گو پرداخت و اعلام کرد با وجود این آب و هوا چاره ای جز تمرین کردن نداریم.

* یک ساعت از تمرین پرسپولیس گذشته بود که وینگوبگوویچ که با قرمزپوشان قرارداد منعقد کرده به همراه شیرینی در محل تمرین حضور پیدا کرد ، وی ابتدا خوش و بش گرمی با باقری داشت و سپس مراسم معارفه او در رختکن برگزار شد. خوش و بش وینگو با کریمی نیز در نوع خود جالب بود. پرسپولیسی‌ها به شوخی از او پرسیدند: شال قرمزت کجاست؟!

تمرین امروز سرخپوشان پشت درب های بسته درفشی فر برگزار می شود و از حضور خبرنگاران و تماشاگران در محل تمرین جلوگیری شده است این مسئله به خاطر زمان 48 ساعت مانده به بازی پرسپولیس و نفت تهران در رقابت های جام حذفی است.

 * قرمز پوشان پیگیر احتمال تغییر مکان بازی پرسپولیس و نفت از تختی به آزادی بودند.

 * صحبتهای کی‌روش سوژه اصلی تمرین پرسپولیسی‌ها بود.

گفتنی است؛ شایعاتی مبنی بر این که امکان دارد علیزاده مسئول مجموعه درفشی فر در روزهای آینده این پست را به یک شخص دیگر محول کند وجود دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)