خبرگزاری پرسپولیس : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از مذاکره با بازیکنان این تیم گفت: این روش‌ها زیرکانه و منسوخ شده است.

سعید شیرینی از روش زیرکانه برخی از باشگاه‌ها برای جذب بازیکنان پرسپولیس خبر داد و گفت: متاسفانه برخی از باشگاه‌ها که به دنبال جذب بازیکن در نیم فصل نقل و انتقالات هستند، به جای گفت‌وگو با مسئولان پرسپولیس از شیوه منسوخی برای رسیدن به هدف خود استفاده می‌کنند.

وی افزود: این باشگاه‌ها از طریق برخی از دوستان خود اول در رسانه‌ها شایعه به راه می‌اندازند و بعد به اصطلاح لیست مازاد پرسپولیس را مطرح و سپس با رفتاری غیر حرفه‌ای با همین بازیکنان مذاکره می‌کنند.

شیرینی ادامه داد: بر همین اساس از تمام بازیکنان خود می‌خواهیم که واکنشی به این شایعات و حدس و گمانه‌زنی‌های بی‌پایه و اساس نشان ندهند. پرسپولیسی‌ها به این نکته توجه کنند وقتی رویانیان پیش از پایان هفته هفدهم و قبل از بازی با تراکتورسازی، ایران را به مقصد ایتالیا ترک کرده و هنوز با ژوزه سرمربی تیمش گفت‌وگویی انجام نداده است و همچنین جلسه کمیته فنی تشکیل نشده چگونه لیست مازاد پرسپولیس به دست برخی رسانه‌ها رسیده است.

وی با اشاره به اینکه برخی‌ها دشمن قسم خورده پرسپولیس هستند، تاکید کرد: از ابتدای فصل متاسفانه برخی از اتفاقات برای ضربه زدن به پرسپولیس به راه افتاده، یکی دیگر از مشکلات ما در طول لیگ دوازدهم و حالا در تعطیلات نیم فصل شیطنت افرادی است که منافع خود را در شکست یا تضعیف پرسپولیس جستجو می‌کنند، این افراد به طور مستقیم و یا از طریق نزدیکان خود با بازیکنان پرسپولیس ارتباط برقرار کرده و پیشنهادهایی را ارائه می‌دهند. برای این به ظاهر دوستان یک پیغام دارم آن هم این است دستشان برای ما رو شده و اگر به کارهای ناجوانمردانه خود ادامه دهند، با مدرک و سند اسامی آنان را منتشر می‌کنیم تا هواداران پرسپولیس نیز به ماهیت آنها پی ببرند.

شیرینی در پایان خاطرنشان کرد: طبیعی است، باشگاه پرسپولیس در پایان نیم فصل و فصل نقل و انتقالات لیگ برتر تغییر و تحولاتی را برای تقویت تیم خود داشته باشد تا از این فرصت استفاده کند اما هنوز لیستی اعلام نشده و همه چیز در گرو جلسه کمیته فنی و گفت‌وگوی رویانیان با سرمربی تیم خواهد بود، بنابراین از دوستان رسانه‌ای که زحمات فراوانی در عرصه ورزش می‌کشند و برای ما قابل احترام هستند، خواهش می‌کنم به برخی شایعات دامن نزنند، تا تیم مردمی پرسپولیس بتواند در ادامه کار خود را دنبال کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)