خبرگزاری پرسپولیس : سعید شيريني گفت: ما دليل اتفاقات ديدار پرسپوليس سپاهان را مي‌دانيم اما به دليل حفظ آبروي فوتبال اين دلايل را عنوان نمي‌کنيم.

سعيد شيريني گفت: به اعتقاد من بر هیچ کس پوشیده نیست که در اصفهان اتفاقی افتاده بود اما همه ذهن را معطوف به مسائل پزشکی نکنید خیلی از اتفاق‌ها می‌تواند در این باره افتاده باشد که البته به صلاح فوتبال نیست که در مورد این مسئله صحبت کنیم و امیدوارم یکروز این موضوع روشن شود به هر حال خورشید همیشه پشت ابر نمی‌ماند.

وی ادامه داد: در فوتبال ما همه می‌دانند که اتفاقات عجیب رخ می‌دهد وقتي بازیکنان مثل مهدوی کیا در طول تمام مدت فوتبالش این موضوع را ندیده و برایش اتفاق نیافتاده اين موضوع را تأييد مي‌کند حتماً مسئله‌ای بوده اما شاید مرور زمان این مسئله را روشن کند و من اعتقاد دارم در شرایط فعلی نباید به آن پرداخت.

شیرینی ادامه داد: در فوتبال به اعتقاد من باید برنامه ریزی خاصی انجام داد تا مسائل خارج از زمین فوتبال کنترل شود و این یک اراده قوی می‌خواهد تا از اتفاقات به این شکل جلوگیری شود.

شیرینی در پاسخ به خبرنگار ما در مورد افشای دلیل اصلی اتفاقات اصفهان گفت: فعلاً صلاح نمی‌دانیم در مورد دلایلی که قابل بررسی است بیشتر صحبت کنم اما خدا را چه دیدی شاید در آینده‌اي نزديک این قضیه روشن شد.

وی در پایان گفت: هر اتفاقی دلیل دارد یا به نوعی هر معلولی زايیده یک اتفاق است که این دلیل دلایل حتماً ‌قابل بررسی است و یا شاید زمان باعث شود این موضوع روشن شود در مورد قضیه اصفهان هم تا این حد بگویم فقط بحث آزمایشگاه نیست و موارد دیگر مورد بحث است که صلاح نمی‌دانم در این باره صحبت کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)