پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به تصمیمات برخی تیم‌ها و بی‌تفاوتی سازمان لیگ نسبت به آنها پس از کنار کشیدن از جام حذفی اعتراض کرد.

سعید شیرینی ابتدا در خصوص حضورش در سازمان لیگ اظهار داشت: من فقط برای پیگیری برخی امور به سازمان لیگ می‌رفتم اما متاسفانه این روزها اتفاقات عجیب در فوتبال ما زیاد می‌افتد. ما به این موضوع دوست داریم رسیدگی شود.

وی افزود: خیلی از تیم‌ها در جام حذفی ثبت‌نام می‌کنند و بازی‌های خود را انجام می‌دهند اما برایم سوال است چرا بعد از دو بازی یک‌باره از همه چیز انصراف می‌دهند و به نظرم این یک اتفاق عجیب در فوتبال است.

سرپرست پرسپولیس تاکید کرد:‌ تا دیروز یک سری پول هتل، بلیت هواپیما و مشکلات مالی را مطرح می‌کردند ولی الان دو تیم در یک شهرستان با یکدیگر بازی دارند اما به یک باره یک تیم به نفع تیم دیگر انصراف می‌دهد. به نظرم همه این دلایل به خاطر این است که سپ بلاتر می‌خواهد به ایران بیاید و همه حواس‌ها به ایشان جلب شده است. آیا بلاتر می‌داند این اتفاق‌ها در جام حذفی ما می‌افتد؟

وی گفت:‌البته برای ما فرقی ندارد که با چه تیمی و چگونه روبه‌رو شویم، ای کاش تهران هم 10 تیم داشت و همه یکی پس از دیگری به خاطر تیم همشهری‌شان یعنی استقلال و پرسپولیس کنار می‌رفتند. ما هدف‌مان قهرمانی است اما خیلی بهتر است تا این سؤال‌ها هم بی‌جواب نماند. ما می‌خواهیم بدانیم چه برخوردی با این تیم‌ها می‌شود تا جام حذفی ما در آینده مورد تمسخر قرار نگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)