خبرگزاری پرسپولیس : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر چند بحث آلودگی هوا مطرح است اما آماده بازی با تراکتور سازی هستیم.

 سعید شیرینی سرپرست تیم پرسپولیس اظهار داشت:  هر چند بحث آلودگی هوا مطرح شده اما تیم ما آماده برگزاری بازی با تراکتور سازی تبریز است این مساله باید کاملا بررسی شود و اگر این آلودگی برای بازیکنان ضرر دارد فدراسیون فوبتال باید در مورد آن تصمیم بگیرد در حال حاضر تمام فکر مان در بازی امروز است و راجع به چیزی دیگری فکر نمی کنیم.
 

وی افزود:  من هم بحث آلودگی هوا و ضرر آن برای بازیکنان  را در سایت ها دیدم و در این رابطه با فدراسیون فوتبال صحبت کردم که آنها هم گفتند مطالب سایت ها در این رابطه را دیده اند و بحث خاصی برای لغو بازی مطرح نشد به همین دلیل تمام فکرمان روی بازی با تراکتور سازی است.

وي در ادامه گفت: سلامتی بازیکنان صد درصد برای ما مهم است اما بهتر است راجع به این مساله در حال حاضر صحبت نکنیم چون تمرکزمان روی بازی است و اگر فدراسیون فوتبال چیزی در این رابطه اعلام کرد ، ماهم عمل می کنیم.

شيريني افزود: آقای رویانیان فکر های بزرگی برای پرسپولیس و هواداران آن دارد و دوست دارد کارهایی انجام دهد که برای باشگاه و طرفدارانش ماندگار باشد بحث دانشگاه پرسپولیس هم درهمین راستا بود و مطمئن هستم که این کار در پرسپولیس ماندگار می شود.

شیرینی در پایان گفت: برای من افتخار است که دانشجوی پرسپولیس باشم چون هر بحثی وقتی که علمی دنبال شود،‌خیلی خوب است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)