خبرگزاری پرسپولیس : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به رفتارهای غیرفوتبالی آقایان عادت داریم، آنها در بازی قبلی هم اجازه ندادند نتیجه در زمین مسابقه تعیین شود.

سعید شیرینی در واکنش به تهمت های احمدزاده سرمربی تیم فوتبال ملوان اظهار داشت: ما به رفتارهای غیر فوتبالی آقایان عادت داریم، در بازی قبلی که در انزلی میهمان آقایان بودیم بازی را از یک هفته قبل با پیامک و تقدیر از بازیکنان پرسپولیس و … و کارهای فرهنگی دیگر شروع کردند و اجازه ندادند نتیجه در زمین بازی تعیین شود.

وی افزود: حال هم بحث داوری را پیش کشیده اند و می خواهند به اهداف خود برسند.

شیرینی تصریح کرد: آقای احمدزاده شما که حافظه خوبی دارید و به آمار سال 1366 استناد می کنید، چرا درباره اتفاقات نیم فصل اول و اعلام پنالتی های زیاد به سود ملوان که در نوع خود رکورد جالبی است حرفی نمی زنید؟ حالا نگران آمار 25 سال پیش هستید؟ ما هم حق داریم نگران آمار پنالتی های ملوان در نیم فصل اول باشیم .

وی خاطرنشان کرد: باشگاه پرسپولیس به هیچ وجه درباره عملکرد داوران و زحمتکشان این عرصه پیش داوری و قصاص قبل از جنایت نمی کند البته با توجه به حرف های احمدزاده حالا نگران هستیم که مبادا هدف از این مصاحبه تحت تأثیر قراردادن داوران باشد. کمیته انضباطی محترم فدراسیون فوتبال که بابت فریاد تعدادی از هواداران علیه داور، پرسپولیس را چند بازی محروم کرد حالا کجاست؟ پس چرا به اتهامات واهی آقای احمدزاده رسیدگی نمی کنند؟

شیرینی ادامه داد: جالب است هواداران ما بعد از اشتباه داور اعتراض می کنند و محروم می شوند اما احمدزاده قبل از بازی اعتراض کرده و خبری از محرومیت نیست.

وی در پایان با اشاره به صحبت های احمدزاده مبنی بر اینکه امیدواریم بازی 11 به 11 شروع شود و به پایان برسد نیز گفت: اتفاقاً ما هم امیدواریم همین اتفاق بیافتد. حتی خواسته‌های خود را به فدراسیون نیز اعلام کرده ایم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)