خبرگزاری پرسپولیس : در واكنش به آنچه علي دايي درباره مديرعامل پرسپوليس گفته بود و در حمايت از او، سعيد شيريني مي‌گويد:

هواداران اطمينان داشته باشند كه رويانيان هر كاري انجام مي‌دهد تنها به خاطر پرسپوليس است و براي 30 ميليون هوادار تيم حتي حاضر است از خود هزينه كند.

 

درباره حرف‌هاي دايي نمي‌دانم چه بايد بگويم و فكر مي‌كنم افكار عمومي خود بهترين قضاوت را مي‌كند و مي‌دانند ادب و اخلاق بسيار مهم است. بايد بدانيم كه در بازي رقابت وجود دارد و در خارج از آن با هم دوست هستيم. در ميدان هيچ تعارفي باهم نداريم. ر

 

ويانيان اگر حرفي زده تنها به خاطر تيم و منافع آن بوده و نبايد وقتي نتيجه‌اي به دست مي‌آيد حرف‌هايي را به زبان آوريم كه شايسته نيست. چنين رفتاري اصلا خوشايند و در شان افراد نيست. آدم بايد خويشتندار باشد. ر

 

ويانيان به خاطر وظيفه‌اي كه داشته از حق و حقوق پرسپوليس دفاع كرده. مگر ما در ديدار سال آينده به غير از تشويق دوستان كاري كرده ايم؟ رويانيان يك خصلتي دارد كه وقتي به كاري ورود مي‌كند همه وجودش را مي‌گذارد و فكر مي‌كنم او خيلي بزرگتر از آن است كه كسي به او توهين كند.

 

بعضي صحبت‌هايي كه عليه رويانيان شده در شان او نيست اما بدانيد او به خاطر پرسپوليس و هواداران ميليوني‌اش همه كار مي‌كند و نبايد توقع داشته باشيم او در اين راه با كسي رودربايستي كند. او از پرسپوليس دفاع كرده كه همه اعتبار خود را از آن دارند و بايد بدانيم ما همه چيز را از اين تيم داريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)