پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خواهش می‌کنم هواداران به جای تشویق من پرسپولیس را تشویق کنند.

 سعید شیرینی درباره تشویق هواداران پرسپولیس در دیدار مقابل پیکان عنوان کرد: هواداران به من لطف دارند اما خواهش می‌کنم از این به بعد اگر قصد تشویق من را دارند پرسپولیس را تشویق کنند، اینگونه همه راحت‌تر هستند.

وی ادامه داد: عید را به همه تبریک می‌گویم اما این عیدی بازیکنان پرسپولیس به هواداران نبود، هواداران 17 فروردین عیدی اصلی خود را دریافت خواهند کرد.  امروزبازی نسبتا خوبی را از پرسپولیس شاهد بودیم و با کسب این پیروزی با روحیه ای بالا به مصاف داماش خواهیم رفت.  از بازیکنان خواسته ایم تا دست در دست هم داده و با قهرمانی در جام حذفی باعث شادمانی و غرور هواداران این باشگاه شوند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به حضور علی کریمی در دیدار امروز خاطرنشان کرد: بهترین اتفاقی که در این دیدار رخ داد حضور علی‌کریمی در میدان بود.

وی درباره تشویق مهدی‌مهدوی‌کیا یاد‌آور شد: همه پرسپولیسی‌ها از تشویق مهدوی‌کیا خوشحال می‌شوند، او متعلق به پرسپولیس است و امیدوارم به فینال برسیم تا خیال همه راحت شود و از خجالت هواداران درآییم.

شیرینی در خصوص اتفاقات برنامه 90 که باعث استعفای کوتاه مدت یحیی گل محمدی شد، عنوان کرد: گل محمدی و مهدوی کیا هر دو از بااخلاق های فوتبال ایران هستند و فکر می کنم این حرفها و تصمیمات بیشتر تحت تاثیر احساسات آنها بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)