پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: داور بازی باید زمین را مدیریت کند، به خصوص داور چهارم که نباید عصبی شود و باید سر جای خود بنشیند.

سعید شیرینی درباره دیدار پرسپولیس – داماش گیلان اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوب بود و همین که هواداران به تیم‌شان امیدوار شدند و پرسپولیس به ظرفیت بالای خود رسید، خوب است.

وی با اشاره به اعتراض علی دایی به داوری گفت: در هر صورت هر مربی به داوری اعتراض می‌کند و دیدید که مربی داماش هم به داور معترض بود. به نظرم داور باید زمین را مدیریت کند. به خصوص داور چهارم که نباید عصبی شود و باید سر جایش بنشیند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره درگیری بین هواداران، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم هوادارن ما شروع کننده بودند. ابتدا هواداران داماش که از پشت تماشاگران ما رد می‌شدند شروع کردند و بعد هم درگیری پیش آمد که با وساطت نیروی انتظامی این مشکل برطرف شد.

شیرینی در خصوص این که صادقیان دست وی را روی نیمکت رد کرد و آیا مشکلی میان او و این بازیکن پرسپولیس وجود دارد، خاطرنشان کرد: پیام صادقیان خیلی من را دوست دارد و مشکل خاصی بین ما نیست. من همیشه دستم را برای بازیکنان دراز می‌کنم اما احتمالا پیام ندیده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)