پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی مقابل ذوب آهن، پرسپولیس و دایی منتظر هواداران خونگرمشان هستند.

سعید شیرینی ضمن تبریک روز قدس و حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز اظهار داشت: با حضور مردم خونگرم ایران در راهپیمایی روز قدس باز هم لرزه بر جان اسرائیل غاصب افتاد و آنها متوجه شدند که اگر پا کج بگذارند مردم ایران درس خوبی به آنها می‌دهند. امروز مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس بیعت وصف ناشدنی خود را با رهبر بزرگوار و عظیم الشان ایران نشان دادند.

وی در خصوص شرایط پرسپولیس در اصفهان گفت: خوشبختانه شرایط بسیار خوبی داریم و امشب پرسپولیس و دایی منتظر هواداران قرمز پوش در اصفهان هستند. خوشبختانه خاطرات خوبی از هوادارانمان در اصفهان داریم. آنها در دیدار برابر ذوب آهن در جام حذفی در فصل گذشته برای ما سنگ تمام گذاشتند.

شیرینی ادامه داد: ما هواداران کمی در اصفهان نداریم و امیدواریم به جای اینکه ورزشگاه خالی بماند هواداران ما بتوانند بازی را از نزدیک تماشا کنند. 100 درصد آمادگی حضور در این بازی را داریم و فقط از هواداران می‌خواهم با توجه به اینکه علاقه خود را از دیروز تا به امروز به دایی و پرسپولیس خیلی پررنگ نشان دادند امروز هم در فولادشهر، دایی و پرسپولیس را تنها نگذارند تا با یک نتیجه خوب جایگاه خودمان را در بالای جدول مستحکم تر کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)