خبرگزاری پرسپولیس : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زمین استادیوم قم خیلی بد بود واگر کسی می خواست فوتبال بازی کند ، روی این زمین نمی توانست کاری انجام دهد.

سعید شیرینی سرپرست تیم پرسپولیس اظهار داشت: زمین استادیوم شهر قم بسیار بد بود و اگر کسی می خواست فوتبال بازی کند ، در این زمین نمی توانست کاری انجام هد با تمام این شرایط تیم ما در قم خوب بازی کرد و اگر زمین هموار بود می توانستیم دو گل به صبا بزنیم منطقی این بود که با تفاضل به دو گل صبا را ببریم اما خرابی زمین اجازه چنین کاری را ندار.

وی افزود: کریم انصاری فرد یک بازیکن گلزن است و همه او را می شناسند اما چرا نتوانست در قم دروازه خالی صبا را بازی کند مطمئنم که اگر 10 توپ دیگر به آن شکل برای کریم بفرستند، می تواند گل بزند اما چون زمین قم خراب بوده ، فرصت را نتوانست گل کند.

وی در ادامه گفت: اتفاقات خاصی از شب قبل از بازی افتاد و به نظر من تدارک چنین برنامه هایی را برای ما دیده بودند وقتی با مسئولان باشگاه صبای قم صحبت کردیم،‌ اظهار بی اطلاعی کردند و نمی دانستند این اتفاقات توسط چه کسانی رقم خورده است من در ورزشگاه بودم و به لیدر های پرسپولیس گفتم که به حریف بی احترامی نکنند اما هواداران حریف به علی کریمی فحش دادند. این دیدار که بازی ما و استقلال نبود پس چرا به علی کریمی فحش دادند؟!

سرپرست تیم پرسپولیس اظهار داشت: آنها از نقطه ضعف تماشاگران پرسپولیس استفاده کردند چون مي دانستند که هواداران ما علی کریمی را دوست دارند، با فحاشی به کریمی هواداران ما را تحریک کردند. این مسائل نباید در فوتبال ما اپیدمی شود چرا وقتی که با استقلال بازی نداریم هواداران این تیم در قالب هواداران صبای قم ظاهر می شوند و تشنج ایجاد می کنند.

وی افزود: به سکوهای خودمان گفته ایم که در بازی ها حق توهین به حریف را ندارند و خودشان هم می دانند که نباید چنین کاری انجام دهند. اگر توهین به حریفان را ببینیم با لیدرها برخورد می کنیم اما حریفان هم نباید از این ابزار استفاده کرده و علیه ما جو درست کنند.

شعارهایی که در جو استادیوم قم داده شده خود جوش نبوده و می شود اسناد و مدارکش را درآورد تا بفهمند که این حرکات خود جوش نبوده است.

وی در ادامه گفت: گویا مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه ای اعلام کرده که در دربی چند سال قبل که پرسپولیس 9 نفره شده بود، تبانی شده تا به ما 6 گل نزنند. به هر حال ما یک سری از مسایل فوتبال را در این مدت یاد گرفته ایم قبل از دربی مسائلی را به وجود می آورند که به آنها بازی های بد فوتبال می گویند. ما بازی جوانمردانه داخل زمین را رها کرده و به یک سری از بازیهای خارج از زمین روي می آوریم. مطمئن هستم که اگر یک بازی جوانمردانه داخل زمین داشته باشیم حتماً پرسپولیس خودش را نشان می دهد.

وی افزود: خواهش می کنم اصلاً روح فوتبال را برای انگیزه و شادابی جامعه است را وارد این مسائل بد فوتبالی نکنید و بیایید مرد و مردانه در زمین فوتبال حرف بزنیم.

وی در ادامه گفت: بحث استعفای رویانیان صد درصد از همان دسته بازی های حاشیه ای است که برای پرسپولیس درست می کنند و با این بازی های بیرون زمین و با این شایعات می خواهند روحیه تیم ما را تضعیف کنند.

رویانیان یک سری عقاید خاص دارد و حالا که در پرسپولیس است همیشه از این تیم حمایت می کند و پرسپولیس را تنها نمی گذارد. وي رویانیان این پرسپولیس که درست کرده و دلش برای مردم و هوادارانش می تپد را تنها نمی گذارد و به این مجموعه کمک می کند.

شیرینی در پایان گفت: بحث دو شغله ها را هم در مورد رویانیان مطرح کرده اند اما وي دیگر مدیر ستاد سوخت نیست و استعفا داده و دبیر ستاد سوخت است و در حال حاضر دو شغله نیست و می تواند در پرسپولیس به کارش ادامه بدهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)