خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل ازدحام شدید در مقابل هتل ضمن عذرخواهی از تمام خبرنگاران در نشست مطبوعاتی قم شرکت نکرد.

نشست مطبوعاتی مربیان تیم‌های پرسپولیس و صبای قم قرار بود ساعت 18 امروز برگزار شود، اما به دلیل ازدحام شدید در مقابل هتل پارسیا و بی‌احترامی به گل‌محمدی، سرمربی قرمزپوشان ضمن عذرخواهی از کلیه خبرنگاران اعلام کرد که در نشست مطبوعاتی شرکت نخواهد کرد.

سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس در مورد مطالب منتشر شده در خصوص انتقاد وی از برخی پیشکسوتان پرسپولیس، با تکذیب جملاتی که به او نسبت داده بودند، گفت: متاسفانه برخی آقایان که هنری جز شیطنت ندارند، بعد از آنکه راه‌های مختلف ضربه زدن به پرسپولیس را امتحان کردند ولی با درایت باشگاه و هوشیاری رویانیان، کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس به نتیجه نرسیدند، حالا می‌خواهند بنده را مقابل پیشکسوتان عزیز قرار دهند و به خیال خود برای تیم ما حاشیه بسازند. اما یقین داشته باشید این جوسازی‌ها و شیطینت‌های جدید هم مانع تداوم موفقیت‌های پرسپولیس نمی‌شود.

وی افزود: ساعاتی قبل یک خبرنگار محترم در شرایطی که در قم بودم با من تماس گرفت و گفت: یکی دو نفری که با شما مشکل دارند از طرف شما نقل قول کردند که در یک جمع خصوصی گفته‌اید برخی پیشکسوتان را با یک یا دو میلیون تومان نقد می‌خرم و این نقل قول‌ها دلخوری چند پرسپولیسی قدیمی را به همراه داشته و آنها علیه شما مصاحبه کرده‌اند. اول از شنیدن این ماجرا و نسبت دادن این جملات به من شوکه شدم اما بلافاصله حرف رویانیان به یادم افتاد که پیش از این به بنده و اعضای کادر فنی و مدیریت باشگاه هشدار داده بود که مراقب جنجال‌سازی و شایعه‌پردازی مخالفان پرسپولیس باشیم و هرگز تصور نکنیم که آنهایی که به دنبال ضربه زدن به پرسپولیس هستند، دست از رفتار شیطنت‌آمیز خود برمی‌دارند.

شیرین ادامه داد: هرگز درباره پیشکسوتان فهیم پرسپولیس که مثل هواداران، صاحبان باشگاه و شناسنامه پرسپولیس هستند، چنین حرفی نزدم و نمی‌زنم. این جوسازی ها قبل از اینکه اهانت به بنده باشد توهین به پیشکسوتان پرسپولیس است. استیلی و سایر دوستانی که در جریان تشکیل شرکت پیشکسوتان باشگاه همراه بنده بودند به خوبی از دیدگاه من نسبت به پیشکسوتان اطلاع دارند و می‌توانند گواهی دهند که همیشه در کارها اولویت من رضایت پیشکسوتان است و هرگز روی شخصیت و اعتبار این عزیزان که دارایی‌های معنوی پرسپولیس هستند، قیمت نمی‌گذارم.

وی تصریح کرد: کسانی که این شایعه را مطرح کرده اند،‌ می‌شناسم، اما گناهی ندارند چون بازیچه دست کسانی شدند که می‌خواهند تیشه به ریشه پرسپولیس‌ بزنند.

سرپرست پرسپولیس افزود:‌عده‌ای از پیشکسوتان محترم را هفته قبل علیه گل‌محمدی شوراندند و پس از آنکه با حمایت قاطع رویانیان و هواداران پرسپولیس و بازیکنان با غیرت و با تعصب روبرو شدند و نتیجه نگرفتند حالا بنده را هدف خود قرار دادند. جای شکر باقی است که آقایان به بنده حمله می‌کنند و تمرکز کادر فنی ما را بهم نمی‌ریزند.

وی تاکید کرد: من حاضرم هدف تمام حملات و انتقادها باشم تا سرمربی کار بلد و بازیکنان ما در آرامش به کار خود ادامه دهند. در پایان باید بگویم که تمام انتقاد پیشکسوتان پرسپولیس را ندیده و نشنیده به جان دل می‌پذیرم و برای این عزیزان آرزوی موفقت می‌کنم. من خاک پای صاحبان اصلی پرسپولیس هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)