پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم پرسپولیس گفت: ما خرج بازی استقلال و سپاهان و اتفاقات اخیر شده ایم.

 سعید شیرینی پس از بازی ذوب آهن و پرسپولیس درباره برنامه ریزی سازمان لیگ اظهار داشت: به نظر من این نوع برنامه ریزی به هیچ وجه درست نیست. ما 17، 18 روز در شرایط مسابقه نیستیم اما اگر خود سپاهانی ها می خواستند برنامه بریزند، کمی به ما رحم می کردند. در سازمان لیگ رنگ و بوی اصفهان می آید.

 

"چند سوال دارم. چرا باید 25 فروردین به 14 اردیبهشت انتقال پیدا کند؟ چرا بازی با داماش باید در 30 فروردین برگزار شود؟ فکر می‌کنم برخی آقایان می‌خواهند بدهی‌ سال قبل‌شان به استقلال را در دیدار سپاهان و پرسپولیس تسویه کنند. این چه معنایی می‌دهد؟"

 

او ادامه داد: سال قبل هم دقیقا همین مشکل را با سازمان لیگ داشتیم. آیا این مسائل باعث نمی‌شود که رنگ بوی (هواداری از) سپاهان در سازمان لیگ به مشام برسد؟ به نظر من اگر سازمان لیگ برنامه‌ریزی را به سپاهان می‌داد، آنها منصفانه‌تر تصمیم‌گیری می‌کردند.

 

شیرینی افزود: مگر سازمان لیگ از قبل برنامه جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا در دستش نبوده است که این‌گونه برنامه‌ریزی کرده است؟ در برگزاری فینال جام حذفی به پرسپولیس کم‌لطفی شده و صددرصد سپاهان در نظر گرفته شده است. بازهم تکرار می‌کنم که هزینه بازی استقلال و سپاهان را می‌خواهند از پرسپولیس بگیرند. من هنوز این سوال را می‌پرسم و باید پاسخگو باشند که چرا روز سی ام به چهاردهم تغییر یافت؟ 19 روز لیگ را تعطیل می‌کنند و برای ما دو بازی می‌گذارند و می‌گویند با سپاهان توافق کنید. بهتر نبود برنامه را سپاهان بنویسد؟

 

سرپرست پرسپولیس درباره مکان برگزاری دیدار اظهار داشت: حرف‌مان این است که زمین استاندارد، شهر بی‌طرف و این‌که استادیوم مورد نظر بتواند حداقل ظرفیت جمعیت برای تیم پرطرفدار پرسپولیس داشته باشد و زمینی انتخاب نشود که باعث نارضایتی مردم شود.

وی ادامه داد: نمی خواهم اسمی از شخصی بیاورم اما این عدالت نیست. سپاهان در بازی های آسیایی است و ما هم برای این تیم آرزوی موفقیت می کنیم اما نمی دانم مسئولان مردم را چه فرض می کنند؟ ما پرسپولیس را نادیده گرفته ایم و دوستان کم لطفی می کنند.

شیرینی در خاتمه افزود: احساس می کنم ما خرج بازی استقلال و سپاهان و اتفاقات اخیر شده ایم. نسبت به برنامه ریزی انجام شده اعتراض داریم و امیدوارم تجدید نظر شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)