پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس کماکان شانس اول قهرمانی است.

سعید شیرینی پس از تساوی مقابل نفت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبل از هر چیزی به نوبه خودم و از طرف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس درگذشت والده گرامی جواد خیابانی گزارشگر این بازی را تسلیت عرض می‌کنم. ایشان به‌رغم تالم و غم بزرگی که داشت اما در بازی امروز کار خود را انجام داد که جا دارد به خودشان و خانواده محترمشان مصیبت پیش آمده را تسلیت عرض کنم.

وی افزود: در مورد بازی هم باید بگویم زیباترین صفر-صفر سال بود که با بدشانسی ما و هنرنمایی بیرانوند گلر جوان نفت رقم خورد.

سرپرست پرسپولیس با اشاره به مشکلات تیمش یادآور شد: متاسفانه پرسپولیس در این فصل یک حریف ندارد و باید همزمان با بی‌پولی و شیطنت‌های برنامه 90، تبعیض‌های نهادهای ورزشی و غیرورزشی و دشمنان قسم خورده بجنگد و با این وجود زحمات آقای دایی و شاگردانش جای تقدیر دارد که به‌رغم این ناملایمات کم نگذاشته و با عشق پرسپولیس و هوادارانش با تمام وجود کار می‌کنند.

شیرینی در پایان گفت: مردم و طرفداران باید بدانند اگر دشمنان قسم خورده پرسپولیس اجازه بدهند و عدالت هم در فوتبال رعایت شود انشاءالله با حمایت طرفداران پرسپولیس تیم ما کماکان شانس اول قهرمانی است البته یک نکته را فراموش کرده بودم و آن هم این است که پرسپولیس امروز فقط خدا و هوادارانش را دارد. همین و بس.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)