خبرگزاری پرسپولیس : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به ادعاهای مدیرعامل باشگاه ملوان در برنامه نود گفت: مدیریت باشگاه های استیل آذین و ملوان اگر کار خودش را بلد بود تیمش راهی دسته دوم نمی شد.

به گزارش اختصاصی خبرگزاری پرسپولیس سعید شیرینی بامداد جمعه گفت: مطالبی که آقای درودگر عنوان کرد صحیح نبود و بار حقوقی دارد. ایشان که به ما برخورد فیزیکی را نسبت می دهد خودش یکی از بازیکنان فوتسال را تربیت کرد و به نوعی آغاز کننده زدن و برخورد فیزیکی در فوتبال است!

وی افزود: ایشان قبل از بازی می خواستند به داخل رختکن ما بیایند و با بازیکنان دست بدهند اما من گفتم جناب آقای درودگر زمانی که ما آمدیم روی نیمکت هم ما به سمت شما می آییم هم شما و با هم دست می دهیم اما اسم آن را می گذارند برخورد فیزیکی.

سرپرست پرسپولیس ادامه داد: ما برای ملوان و مردم خوب انزلی احترام زیادی قائلیم اما صحبتی که دارم در خصوص برخی افراد است که تظاهر می کنند. تقدیر از بازیکن نباید مجوزی باشد برای 90 دقیقه فحاشی به بازیکنان ما روی سکوها. ایشان بهتر است به جای تقدیر از آقای مهدوی کیا 25 میلیون تومان طلب این بازیکن را پس از دو سال پرداخت کنند.

شیرینی در خصوص بحث درباره ضعف مدیریت تاکید کرد: ایشان که بحث مدیریت را مطرح می کنند اگر مدیریت بالایی داشتند تیمشان با 10 ملی پوش به دسته دوم نمی رفت.

وی درباره اعتراض درودگر به داوری نیز به نوشته پرسپولیس نیوز گفت: از ابتدای فصل 8 پنالتی برای تیم آنها گرفته اند و گویا بد عادت شده اند که هر بازی انتظار پنالتی دارند.

شیرینی درباره این که گفته بود مساوی برابر ملوان برای ما برد محسوب می شود نیز توضیح داد: بله من این را در شرایطی گفتم که وقتی تمام برنامه ریزی ها برای قربانی کردن پرسپولیس بوده ، مساوی برای ما در زمین حریف حکم برد را دارد.

 

وی در پایان در خصوص بحث هزینه های بی مورد در خصوص تجلیل از بازیکنان و قرارداد بستن با قهرمانان المپیک و بدهی به بازیکنان سابق تیم گفت: آقای رویانیان آن قدر مدیریت قدرتمندی دارد که می تواند از بازیکنان خود تجلیل انجام بدهد و نیازی نیست دیگران این کار را انجام دهند و از وقتی که به این تیم آمده کوچکترین بدهی از خود به جای نگذاشته اند.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)