پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم پرسپولیس گفت: در جلسه فنی قبل از بازی گل محمدی به طور ناگهانی تصمیم گرفت نوروزی را از لیست 18 نفره خط بزند.

سعید شیرینی درباره خارج شدن ناگهانی هادی نوروزی از لیست 18 نفره پرسپولیس اظهار داشت: نظر گل محمدی بود. در جلسه فنی قبل از بازی گل محمدی به طور ناگهانی تصمیم گرفت نوروزی را از لیست 18 نفره خط بزند و با 17 بازیکن برای این مسابقه آماده شویم.

وی ادامه داد: گل محمدی در این باره با من صحبت کرد و من خواسته او را محقق کردم. او بی انضباطی کرده و ما به کمیته انضباطی باشگاه معرفی اش می کنیم. این موضوع دلیل خاصی دارد و به زودی وضعیتش مشخص می شود.

سرپرست پرسپولیس درباره غیبت چند روزه اش در تمرینات پرسپولیس عنوان کرد: من دنبال کارهای مربوط به بازیکنان در روزهای آخر سال بودم. مشکلی وجود نداشت و به عنوان سرپرست وظایفی دارم که خداراشکر مشکلات حل شد و اکنون هم در خدمت پرسپولیس هستم.

شیرینی درباره تشویقش از سوی هواداران پرسپولیس گفت: شاید شما خبرنگاران از اینکه من تشویق می شوم ناراحت شوید اما هواداران نسبت به من لطف دارند. امروز کل اعضای تیم تشویق شدند و فقط من مورد تشویق قرار نگرفتم اما همیشه گفته ام من خدمتگزار پرسپولیس هستم و نیازی به این تشویق ها ندارم.

وی درباره خداحافظی مهدوی کیا افزود: مهدوی کیا از فوتبال خداحافظی کرده، نه از پرسپولیس. او قطعا در باشگاه ما حضور خواهد داشت و تصمیم داریم تصمیمش را برگردانیم.

اجازه نمی‌دهیم مهدوی‌کیا در این شرایط از فوتبال خداحافظی کند. رویانیان او را دوست دارد و باید تا انتهای فصل کنار ما باشد. دلخوری وجود ندارد و مهدوی‌کیا در این مدت از ناحیه کمر رنج می‌برد. باشکوه‌ترین مراسم را برای خداحافظی با او می‌گیریم تا در جشنی بزرگ از دنیای بازیکنی خداحافظی کند. مهدوی‌کیا لیاقت بهترین‌ها را دارد و وظیفه ما این است که بهترین مراسم را برای او بگیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)