خبرگزاری پرسپولیس : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت : هواداران به بازگشت علی کریمی امیدوار باشند. ما هیچ بازیکنی را از دست نمی دهیم.

سعید شیرینی در خصوص احتمال جذب ساموئل هافبک باشگاه استقلال اظهار داشت : در نیم فصل مذاکرات خود را برای جذب این بازیکن و بازیکنان احتمالی دیگری که مد نظر کادر فنی خواهند بود ، آغاز خواهیم کرد .

وی در مورد اینکه آیا قرار است از میان کریم انصاری فرد ، محمد قاضی و ایمون زاید یک بازیکن با ساموئل معاوضه شود ، خاطرنشان کرد : هیچ کدام از این بازیکنان قرار نیست با ساموئل جابجا شوند و ما مذاکرات خود را تنها برای جذب این بازیکن انجام می دهیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مذاکرت این باشگاه با سپاهان برای انتقال شهاب گردان به تیم اصفهانی گفت : این مساله به هیچ عنوان صحت ندارد و همانطوریکه گفتم نمی خواهیم هیچ یک از بازیکنان را از دست بدهیم .

وی درخصوص تعطیلات فراوان لیگ برتر به وی‍ژه احتمال تعطیلی مجدد این مسابقات پیش از دیدار با ازبکستان گفت : باشگاه پرسپولیس بیشترین لطمه را از تعطیلات لیگ خورده است زیرا تیم ما بیشترین سهمیه را در میان بازیکنان تیم ملی دارد و در این مورد از تعطیلات بزرگترین لطمه به پرسپولیس وارد می شود . ما بخاطر تیم ملی کشورمان هزینه های زیادی می پردازیم .

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا هواداران به بازگشت علی کریمی برای تیم امیدوار باشند ، گفت : صد در صد هواداران به این مساله امیدوار باشند و رویانیان برنامه ریزی های خوبی برای بازگشت کریمی داشته و همه ما امیدواریم که مشکلات هرچه سریعتر برطرف شود .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)