خبرگزاری پرسپولیس :  سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ژوزه قبول کرده که کریمی برگردد و تنها باید یک جلسه بین او و کریمی برگزار شود تا مشکل حل شود.

سعید شیرینی اظهار کرد: بعد از جلسه‌ای که با تعدادی از بازیکنان تیم داشتیم و پیش ژوزه رفتیم و از او درخواست شد که کریمی به تیم برگردد، او هم قبول کرد و حالا کریمی که پرسپولیس را دوست دارد باید با ژوزه جلسه‌ای برگزار و مشکلات را حل کند چون ما در جلسه آخر خود با ژوزه در این زمینه به نتایج خوبی رسیدیم.

وی همچنین درباره صحبت‌های کارلوس کی‌روش علیه مانوئل ژوزه قبل از بازی پرسپولیس با پیکان گفت: کی‌روش یک مربی حرفه‌ای است و قواعد حرفه‌ای گری را خوب بلد است، اما انتشار این صحبت‌ها علیه سرمربی پرسپولیس با 30 میلیون هوادار کار زیبایی نبود و فکر می‌کنم این کار بی هدف نبود. مخصوصا این صحبت‌ها سه ساعت قبل از بازی برای من جای سوال داشت و این مساله را به افکار عمومی و قضاوت مردم واگذار می‌کنم.

شیرینی در ادامه درباره تعطیلی‌های مکرر لیگ، اظهار کرد: پرسپولیس بیشترین ضرر را از این تعطیلی‌ها می‌بیند چون بیشترین ملی‌پوش را دارد و ما به خاطر تیم ملی هزینه زیادی می‌دهیم و راضی نیستیم. چون هیچ لیگی تا این حد تعطیلی ندارد. تا تیم‌ها می‌خواهند شکل بگیرند لیگ تعطیل می‌شود که این قشنگ نیست، ولی به خاطر حساسیت کار تیم ملی حرفی نمی‌زنیم و چاره‌ای هم نداریم.

شیرینی در ادامه بازی آخر پرسپولیس با پیکان را بسیار خوب دانست و ادامه داد: نباید از این برد مغرور شویم و باید بیشتر کار کنیم تا نتایج بهتری بگیریم. الان پرسپولیس نسبت به اول فصل که بازیکنان جدید با هم آشنا نبودند و ژوزه هم تازه از خارج آمده بود، انسجام تیمی بهتری پیدا کرده و امیدواریم بتوانیم روزهای خوبی را به هواداران هدیه کنیم.

سرپرست پرسپولیس در پایان اظهار کرد: مسلما می‌خواهیم جام حذفی برگزار شود، ولی نه با این شرط که ملی‌پوشان حضور نداشته باشند چون سختی این موضوع برای پرسپولیس از همه بیشتر است و این شرط خنده دارترین شرط ممکن است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)