خبرگزاری پرسپولیس : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس خبر به توافق نرسیدن آپیا با این تیم را رد کرد.

سعید شیرینی افزود: علی کریمی متاسفانه با مصدومیت روبه رو شده است وفکر نمی کنم با توجه به میزان مصدومیت به دیدار با ازبکستان برسد.

وی درخصوص زمان حضور علی کریمی در تمرینات پرسپولیس گفت: قرار است او پس از دیدار با ازبکستان در تمرینات پرسپولیس شرکت کند.

علی کریمی بعدازبازی پرسپولیس با داماش دررقابت های لیگ برترباشگاههای ایران بدلیل اختلاف نظر با مانوئل ژوزه و درگیری لفظی از حضور در تمرینات تیم پرسپولیس منع شد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص آخرین شرایط استفان آپیا، گفت: وضعیت این بازیکن دو روز دیگر مشخص می شود و باید منتظر اعلام نظر ‍ژوزه باشیم.

شیرینی درباره شایعه‌هایی که مبنی بر به توافق نرسیدن این باشگاه با استفان آپیا وجود دارد، گفت: تا این لحظه نه این بازیکن تایید شده است و نه رد شده. طبق برنامه قرار بوده آپیا در دو، سه تمرین ما حاضر شود و ژوزه آمادگی بدنی و فنی او را ارزبابی کند.

وی افزود: آپیا در یکی دو تمرین دیگر باید شرکت کند تا در نهایت سرمربی تیم نظر خود را درباره او بدهد و تصمیم نهایی را بگیرد. در این چند روزی که آپیا به ایران آمده بعضی رسانه‌ها خبرهای متعددی از این بازیکن منتشر کرده اند، در حالی که همه چیز باید طبق روال خود پیش برود.

وی درپاسخ به این سئوال که بعضی رسانه ها خبر از نظر مساعد ‍ژوزه داده اند، تصریح کرد: این خبر صحت ندارد و باید تا روز دوشنبه صبر کنیم. نه خبر تایید بازیکن صحت دارد و نه خبر عدم توافق با وی.

وی در ادامه زمان حضور دیوید کارنی مدافع و هافبک چپ تیم ملی فوتبال استرالیا در تمرینات پرسپولیس را نامشخص دانست.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درمورد برکناری حسین فریدونی مسئول کانون هواداران این باشگاه گفت: این خبرصحت ندارد و فریدونی همچنان به عنوان مسئول کانون هواداران به کار خود ادامه می دهد.

وی درپاسخ به این سئوال که آیا قرار است لیدرها زیرنظر او کار کنند، خاطرنشان کرد: این مساله تنها در حد یک شایعه بوده و لیدرها همچنان مانند گذشته زیر نظر کانون هواداران فعالیت خواهند کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)