خبرگزاری پرسپولیس : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با مطلوب ارزیابی کردن شرایط سرخپوشان پایتخت گفت: یحیی گل‌محمدی تفکرات جدیدی برای دربی 76 دارد تا ضمن ارائه بازی زیبا، بتواند رضایت هواداران را هم جلب کند.

سعید شیرینی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دربی 76 ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازیکنان با تمرکز کامل کارشان را پیش می‌برند. ضمن اینکه یحیی گل‌محمدی پیشنهاد داد، تمرینات تیم را در کردان کرج برگزار کنیم که خیلی سریع این پیشنهاد اجرایی شد.

وی با اشاره به جو خوب حاکم بر تیم اضافه کرد: بازیکنان به خوبی تمرینات را پیگیری می‌کنند تا بتوانند بازی خوبی را برابر استقلال انجام دهند و از پرسپولیس جدید در این بازی رونمایی شود.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس همچنین تصریح کرد: یحیی گل‌محمدی برای این مسابقه تفکرات جدیدی دارد تا پرسپولیس بتواند ضمن ارائه یک بازی خوب، رضایت هواداران را هم جلب کند.

وی در مورد وضعیت علی کریمی هم اظهار داشت: قرار است کادرفنی وضعیت کریمی را بطور کامل بررسی کرده و در خصوص این بازیکن تصمیم گیری کند. البته کریمی کنار بازیکنان است و با آنها صحبت کرده و به نفرات تیم روحیه می‌‌دهد.

شیرینی با بیان اینکه تنها دغدغه مسئولان پرسپولیس رساندن علی کریمی به شرایط مطلوب است، گفت: اگر کریمی به بازی برسد، هواداران بیشتر خوشحال می‌شوند اما در حال حاضر کادر پزشکی تیم حضور کریمی را در دربی تائید نکرده است. ضمن اینکه سلامتی کریمی برای ما مهتر است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)