پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قاسم دهنوی ابتدا با ما قرارداد داخلی امضا کرد و باید قانونی رفتار کند.

سعید شیرینی پس از پایان تمرین پرسپولیس در مورد وضعیت قاسم دهنوی گفت: برای اینکه این بازیکن دچار مشکل نشود در حال حاضر سکوت کردیم و حرفی نمی‌زنیم. گرفتن حق‌مان با توجه به مدارکی که در اختیار داریم بسیار ساده است. حتما حق‌مان را می‌گیریم و برسر حق پرسپولیس با هیچ کس کنار نمی‌آییم.

وی در مورد اینکه اگر سپاهانی‌ها دهنوی را ندهند، چه اتفاقی می‌افتد خاطرنشان کرد: اگر چنین اتفاقی بیفتد سپاهان در نقاط دیگر خود دچار ضرر می شوند سه بازیکنی که آنها جذب کردند با ما قرارداد داخلی دارند.

شیرینی در مورد اینکه آیا قبل از پایان لیگ برتر با این بازیکنان قراراد داخلی بستند، خاطرنشان کرد: تاریخ قراردادها مشخص است و مشکلی از این بابت وجود ندارد. ما با دهنوی قرارداد داخلی بستیم و از حق پرسپولیس دفاع می‌کنیم. طبق شرایط حرفه‌ای او ابتدا با ما به توافق رسیده است و مشکلی وجود نددارد.

سرپرست پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که قاسم دهنوی بازیکن چندان بزرگی نیست، که این مشکلات برایش به وجود بیاید، گفت: قاسم دهنوی بازیکن خوبی است و ما برای او احترام قائل هستیم. خودش دوست داشت به پرسپولیس بیاید و در یکی از نقاطی که ما نیاز به جذب بازیکن جدید داشتیم پست قاسم دهنوی بود. سپاهان باید رفتار حرفه‌ای انجام دهد نه اینکه به کمیته انضباطی برود و این و آن را ببیند.

شیرینی در مورد اینکه آیا رویانیان 5 بازیکن فصل بعد پرسپولیس را که گفته می شود با آنها به توافق رسیدیم امروز معرفی می‌کند، اظهار داشت: در مورد این مسائل خود رویانیان باید صحبت کند.

وی تاکید کرد: بازیکن پرسپولیس را کسی نمی‌تواند بر بزند و ما با قدرت نفراتی را که نیاز داریم می‌گیریم. همانطور که سال قبل بازیکنان خوبی جذب کردیم. پرسپولیس با هر بازیکنی که بخواهد قراراد می‌بندد.

وی در مورد اینکه مهرداد پولادی گفته می‌شود پرسپولیس را ترک می‌کند خاطرنشان کرد: این مسائل منتفی است. در حال مذاکره با پولادی هستیم تا در این تیم بماند.

شیرینی در مورد وضعیت علی کریمی و اختلافاتی که بین او و محمد رویانیان مطرح شده است، اظهار داشت: در مورد این مسئله صحبتی ندارم و حرف‌هایم را زده‌ام. برخی صحبت‌ها درون خانوادگی است و نباید بیرون مطرح شود. این اتفاق شیطنتی بود که یک خبرگزاری انجام داد و حرف بین دو هوادار منتشر شد اگر فایل صوتی داشتند خبر را از روی سایت برنمی‌داشتند. معلوم شد برخی می‌خواهند  در همین ابتدای فصل تیم را به حاشیه ببرند.

وی در خصوص میثم نقی زاده و رضا حقیقی گفت: به این بازیکنان نیاز داریم و آنها را می خواهیم به همین خاطر با آنها مذاکره می کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)