مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد ، علی کریمی قرارداد خود را با این تیم تمدید کند .

شيري هافبك جديد پرسپوليس در رابطه با شرايط خودش در پرسپوليس گفت: تمرينات ما به شكل منظم و بسيار خوبي زيرنظر عابدزاده درحال انجام است. جو بسيار خوبي در تيم پرسپوليس حاكم است و باندبازي هم در پرسپوليس وجود ندارد و بازيكنان اين تيم به خوبي مرا در جمع خود پذيرفته‌اند و از شرايطم در پرسپوليس كاملا راضي هستم.

وي در ادامه در رابطه با وضعيت بدني بازيكنان پرسپوليس گفت: بدن‌هاي بازيكنان با تمرينات مرتبي كه هر روز انجام مي‌دهند در شرايط نسبتا خوبي قرار دارد و من مطمئنم در فاصله باقيمانده تا بازي‌هاي ليگ شرايط تيم ما تا آن زمان بهبود مي‌يابد ضمن آنكه اميدوارم با انتخاب سرمربي تيممان هرچه زودتر كارهاي تاكتيكي‌ آغاز شود.

شيري از ديدار با مس كرمان به سختي ياد مي‌كند: فكر مي‌كنم در اولين گام در ليگ جديد با قرعه سختي مواجه شده‌ايم اما تيم ما پرسپوليس است و مطمئنا خاصيت تيم‌هاي بزرگ اينگونه است كه در مصاف با تيم‌هاي مطرح هميشه بازيكنانش بهترين كيفيت را از خود ارائه مي‌دهند.هافبك جديد پرسپوليس در پايان خاطرنشان ساخت: اميدوارم علي كريمي در پرسپوليس بماند چون مطمئن با حضور او زوج رويايي كريمي و من در خط مياني پرسپوليس شكل مي‌گيرد و قطعا ما مي‌توانيم به بهترين شكل قدرت تيممان را به تيم‌هاي ديگر ديكته كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)