مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان ما کم کاری نمی‌کنند.

مجتبی شیری در نشست خبری پیش از بازی فردا با فولاد در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به شکست برابر استقلال از نظر روحی افت کردیم. این مسئله روی عملکرد تیم تاثیرگذار بود. از نظر شرایط روحی و روانی خوب نبودیم اما با توصیه‌های کادر فنی توان روحی خود را پیدا کردیم. در بازی با راه‌آهن در نیمه اول بازی قابل قبولی ارائه کردیم و می‌توانستیم بیش از یک گل بزنیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم از نظر بدنی افت کردیم و تیم عقب نشست. در هر حال اکنون از نظر روحی در وضعیت خوبی هستیم و به پیروزی مقابل فولاد فکر می‌کنیم.

شیری در مورد عملکرد خودش در پرسپولیس گفت: بهتر است در این مورد کارشناسان و کادر فنی نظر دهند. به عنوان بازیکن سعی می‌کنم تمام تلاشم را انجام دهم تا در مسابقه بهتر از تمرین حضور داشته باشم.

وی تاکید کرد: شرایط روحی و فنی بازیکن باید خوب باشد تا او را در بالاترین سطح نگه دارد. بازیکنان ما با تمام وجود تلاش می‌کنند و کم کاری نمی‌کنند. شاید از نظر بدنی دچار افت شوند ولی کم کاری نمی‌کنند. تا حدودی از عملکردم راضی هستم اما بهتر است در مورد عملکردم دیگر بازیکنان و کادر فنی نظر بدهند.

این بازیکن در مورد اینکه دوست دارد در کدام پست بازی کند، دفاع وسط یا دفاع کنار،‌ گفت: تابع تصمیمات کادر فنی هستم. هر جا آنها به من احتیاج داشته باشند بازی می‌کنم و سعی می‌کنم بالاترین کارایی را داشته باشم اما خودم دوست دارم در دفاع وسط بازی کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)