دوشنبه 12 اسفند:(13:41)

مرجع خبري پرسپوليس: مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: باید در ورزشگاه خانگی مقاومت را شکست دهیم تا به صدر جدول نزدیک تر شویم.

مجتبي شيري خاطر نشان كرد: مقاومت سپاسي يكي از تيم‌هاي خوب ليگ برتر است. آنها از مربي خوبي سود مي‌برند. پيرواني نشان داده كه مقابل تيم‌هاي بزرگ نتايج خوبي كسب مي‌كند.
وي اضافه كرد: براي اينكه بتوانيم موقعيت خودمان را در جدول تثبيت كنيم بايد مقاومت را در ورزشگاه آزادي شكست دهيم.
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس يادآور شد: خوشبختانه در حال حاضر سازماندهي دفاعي پرسپوليس مناسب است. ما در بازي‌هاي گذشته نشان داديم كه به هماهنگي خوبي دست پيدا كرده ايم. مدافعان پرسپوليس در تمام بازي به فكر بسته نگه داشتن دروازه تيم هستند. برابر مقاومت سپاسي هم بايد هوشيار باشيم تا در ورزشگاه آزادي گلي دريافت نكنيم.

 
مهدی شیری در مورد شرایط فعلی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: تیم ما پس از تغییر و تحولاتی که در کادر فنی آن انجام شد روند رو به رشدی را در پیش گرفته است و با توجه به اینکه بازیکنان هم روز به روز با برنامه های تاکتیکی کادر فنی جدید تیم هماهنگی می شوند، کم کم به شرایط ایده آل نزدیک می شویم.

وی ادامه داد: هنوز 5 بازی تا پایان مسابقات لیگ برتر باقیمانده و ممکن است در این بازی ها اتفاقات زیادی رخ دهد، همین موضوع شانس ما را برای قهرمانی در لیگ برتر بیشتر می کند، البته برای رسیدن به این هدف باید در بازی های آینده امتیازات کامل را کسب کنیم، همچنین امیدوار باشیم که تیم های بالای سر ما هم امتیاز از دست بدهند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مورد دیدار با مقاومت سپاسی شیراز خاطرنشان کرد: این تیم با توجه به حضور غلامحسین پیروانی در راس هرم کادر فنی اش و همچنین بازیکنان جوان و دونده ای که در اختیار دارد، می تواند برای هر تیمی درسرساز شود اما ما باید این تیم را شکست دهیم تا با توجه به احتمال از دست دادن امتیاز توسط تیم های ذوب آهن و استقلال در بازی چهارشنبه، به صدرجدول نزدیک تر شویم.

وی در مورد سیستم دفاعی جدید پرسپولیس اظهار داشت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و کادر فنی هم با توجه به نوع آرایش تیم حریف، برنامه های دفاعی تیم را مشخص می کند ولی در مجموع تمام مدافعان پرسپولیس برای موفقیت تیم تلاش می کنند که من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

شیری در پایان در مورد احتمال موفقیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما به عنوان نماینده فوتبال ایران در آسیا، تمام تلاش خود را به کار می بندیم تا بتوانیم ضمن دفاع از حیثیت باشگاه پرسپولیس و سربلندی فوتبال باشگاهی ایران در این قاره، برای قهرمانی در آن رقابت ها گام برداریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)