مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس در هفته ششم در ورزشگاه آزادي ميزبان شاهين بوشهر است تيمي كه اين بار با انديشه‌هاي سرمربي جديدش محمود ياوري به مصاف پرسپوليس مي‌آيد.البته در اين مسابقه مهدي شيري باز هم شانسي براي قرار گرفتن در تركيب ثابت تيمش ندارد.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، تغيير و تحول اخير موجب شده تا مهدي شيري محمود ياوري را  حريف اصلي پرسپوليس در ديدار با شاهين بوشهر معرفي كند. شيري در گفت‌وگويي به سئوالات پاسخ مي‌دهد.

*در رابطه با بازي شاهين بوشهر چه صحبتي داري؟

من حريف اصلي‌مان را ديدار با شاهين بوشهر محمود ياوري مي‌دانم، چون فكر مي‌كنم نقطه قوت تيم بوشهري در اين ديدار فقط انديشه‌ها و تفكرات مربي باتجربه‌اي چون محمود ياوري است. مربي كه بايد احتمالا تيمش را به مصاف 70 يا 80 هزار تماشاگر بفرستد.

*از شاهين بوشهر چه شناختي داري؟

من تنها يك بازي اين تيم را مقابل ابومسلم ديده‌ام. شاهين بوشهر تيمي است كه اتكا آن بيشتر به خط هافبك و دوندگي بازيكنان اين تيم است به همين دليل هم فكر مي‌كنم جنگ اصلي ما با بازيكنان خط مياني شاهين بوشهر باشد.

*تصور برخي شكست پرگل شاهين بوشهر مقابل پرسپوليس است. در اين رابطه چه صحبتي داري؟

به نظر من ما نبايد احساسي فكر كنيم و فقط بايد به دنبال كسب 3 امتياز باشيم. دست كم گرفتن شاهين بوشهر مي‌تواند براي ما خطرناك باشد همين دليل هم تنها تمركزمان را در وهله نخست به گلزني مقابل اين تيم معطوف مي‌كنيم. همه از پرسپوليس توقع قهرماني دارند با اين وجود ما در وهله اول سعي مي‌كنيم با كسب 3 امتياز در برابر شاهين بوشهر جايگاه خودمان را در بالاي جدول ثبت كنيم  و پس از آن در ديدارهاي آينده صدر جدول را بگيريم.، از سوي ديگر كسب 3 امتياز ديدار با شاهين بوشهر، از آنجا كه ما چند ديدار ديگرمان هم در خانه برگزار مي‌شود براي ما از اهميت خاصي برخوردار است. بنابراين قطعا پرسپوليس از امتيازات پنج بازي متوالي خانگي‌اش بيشترين استفاده را خواهد برد.

*در ديدار با شاهين بوشهر نيمكت‌نشين هستي يا فكر مي‌كني بعد از مدت‌ها در تركيب ثابت باشي؟

من در برابر شاهين بوشهر هم ذخيره هستم و در تركيب اصلي قرار ندادم.

*چطور مطمئني كه در تركيب اصلي نيستي؟

روش كرانچار به گونه‌اي است كه فرداي روزي كه ما بازي مي‌كنيم تركيب اصلي‌اش را براي بازي بعد مشخص مي‌سازد و يك هفته همه روي همان تركيب كار مي‌كنند.

*اعتراضي به نيمكت‌نشيني‌هاي نسبتا طولاني‌است نداري؟

من اعتراضي به نيمكت‌نشيني ندارم و تا به حال نسبت به اين موضوع به كرانچار اعتراض نكردم اما تلاش مي‌كنم كه هر چه زودتر به تركيب برگردم و خود مربيان هم شاهدند كه در تمرين با چه انرژي تمرين مي‌كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)