افتخار می کنم با کریمی مقایسه شوم
مرجع خبری پرسپولیس : مهدي شيري در بين بازيكنان جديد پرسپوليس، تنها فوتباليستي است كه خصوصيات بازي‌اش شبيه به بازي علي كريمي است و خيلي‌ها توقع دارند كه او در فصل جديد جاي خالي شماره 8 سرخ‌ها را پر كند. هافبك پرسپوليس در آستانه بازي با مس كرمان در مورد آخرين وضعيت تيمش و مسائل مختلف ديگر صحبت مي‌كند.

شرايط فعلي پرسپوليس را در آستانه بازي با مس چطور مي‌بيني؟
خوشبختانه همه چيز در تيم ما خوب پيش مي‌رود. شايد هواداران نگران باشند كه سرمربي پرسپوليس دير انتخاب شد ولي فكر نمي‌كنم اين موضوع مشكل‌ساز باشد. چند هفته ابتدايي را پشت‌سر بگذاريم همه چيز درست خواهد شد.

بازي با مس را چطور مي‌بيني؟
به نظر من بازي سختي است چون در زمين حريف بازي مي‌كنيم. البته هدف پرسپوليس قهرماني است و نبايد برايش فرقي داشته باشد كه در كدام زمين بازي مي‌كند. ما فقط براي شكست دادن مس به كرمان مي‌رويم و سه امتياز را مي گيريم.

نظرت در مورد كرانچار چيست؟
فعلا نمي‌توان به طور قاطع در مورد اين مربي نظر داد و بايد در انتظار نتايج و عملكرد او باشيم. البته در اين چند روز كه زيرنظر اين مربي تمرين كرده‌ايم، خوشبختانه شرايط بهتر شده است و احساس مي‌كنم كه كرانچار مربي خوبي است.

با توجه به تردد بازيكن در خط هافبك پرسپوليس، فكر مي‌كني كه امسال به طور ثابت بازي كني؟
من انگيزه بسيار زيادي دارم و مطمئنا هدفم اين است كه در تركيب ثابت قرار بگيرم. من آرزوهاي بزرگي در اين تيم دارم كه نزديك‌ترين آن قهرمان شدن در ليگ برتر است و فعلا ترجيح مي‌دهم در مورد اهداف دوردستم صحبت نكنم.

خيلي‌ها معتقدند كه بعد از جدايي كريمي، مهدي شيري در بين بازيكنان پرسپوليس مي‌تواند تا حدودي جاي او را پر كند. نظر خودت چيست؟
من افتخار مي‌كنم كه با بازيكن بزرگي مثل كريمي مقايسه مي‌شوم. اين موضوع كار مرا سخت مي‌كند و فقط اميدوارم انتظارات هواداران را برآورده كنم.

دوست نداشتي پيراهن شماره 8 را بر تن كني؟
پوشيدن اين شماره كه متعلق به بازيكنان بزرگي در تاريخ فوتبال پرسپوليس بوده، افتخار است ولي من سه سال است كه پيراهن شماره 25 را بر تن مي‌كنم و امسال هم همين شماره را بر تن خواهم كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)