باید شکست مقابل صبا را فراموش کنیم

مرجع خبری پرسپولیس : مهدي شيري هافبك پرسپوليسي‌ها كه در بازي با صبا نيمكت‌نشين بود، خيلي ناراحت‌تر از ديگر بازيكنان است. هم به اين دليل كه تيمش باخته و هم اينكه نيمكت‌نشين بوده.

 

البته شيري معتقد است بايد زودتر آن باخت را فراموش كرد و به فكر بازي با سايپا بود: «طبیعتا بعد از باخت وضعیت خوب نیست و بازیکنان و تیم از لحاظ روحی روانی در افت و ناراحت هستند.با صحبت هایی که دایی کرده دیگر آن باخت را باید فراموش کنیم و برای بازی با سایپا آماده شویم.

 

 قطعا بازی سختی خواهد بود چرا که هر 2 تیم در بازی قبلی شکست خورده‌اند و برای کسب پیروزی به میدان مي‌روند.»هافبک پرسپولیس در مورد اینکه آیا بازیکنان این تیم نمي‌خواستند تیاگو پشت ضربه پنالتی بایستد؟ مي‌گويد: «مازیار زارع پنالتی‌زن اول تیم ماست اما چون در زمین نبود، تیاگو زد.

  

او همیشه عالی مي‌زد اما از شانس بد تیاگو و پرسپولیس گل نشد. به نظرم این حرف‌های تیاگو نبوده. شاید منظورش چیز دیگری بوده. با شناختی که از او و دیگر بازیکنان دارم همه برای موفقیت تیم تلاش مي‌کنند نه موفقیت فردی.»

 

 

 

مهدي شیری درباره عصبانیت دايي بعد از باخت به صبا هم توضيح مي‌دهد: «وقتی تیم مي‌بازد همه عصبانی مي‌شوند. هرکس تعصب دارد، عصبانی مي‌شود. دایی بعد از باخت در رختکن نکاتی به ما گوشزد کرد که دیگر این باخت ها تکرار نشود.تیم ما روز به روز بهتر مي‌شود.

 

 مطمئن باشید از این باخت‌ها دیگر پیش نمي‌آید. ما برای قهرمانی مي‌جنگیم و فرصت جبران این شکست را داریم.»شيري در مورد نيمكت‌‌نشيني‌اش هم مي‌گويد: «شرایط خوبی دارم و منتظر فرصتم تا دایی از من استفاده کند. هرکس از نیمکت نشینی ناراحت مي‌شود و من هم خوشحال نیستم اما تلاش مي‌کنم تا جایگاهم را به‌دست آورم. با شناختی که از دایی دارم او حق کسی را نمی‌خورد.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)