مدافع سابق سرخ پوشان گفت: هدف بعدی پرسپولیس باید قهرمانی در آسیا باشد.

مجتبی شیری در گفت و گو با برنا؛ در خصوص پایان لیگ برتر ایران و شرایط این دیدار‌ها تاکیدکرد: امسال ما لیگ جذابی را پشت سرگذاشتیم و این بازی‌ها در هفته‌های پایانی با هیجان زیادی برگزار شد. خوشبختانه در نهایت این فصل با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید تا تمام سختی‌ها و فشار‌هایی که بر این تیم وارد شد با این عنوان به شیرینی به پایان برسد.

وی ادامه داد: پرسپولیس امسال هم با ثبات و شخصیت قهرمانی که چند سالی است در این تیم نهادینه شده، موفق شد پایان خوبی را برای هوادارانش رقم بزند. پرسپولیس با وجود تغییرات در کادرفنی توانست با حفظ شخصیت قهرمانی و جذب مهره‌های جدید که در قهرمانی این تیم نقش بسزایی داشتند، شکل همیشگی اش را حفظ کرد و باعث خوشحالی هواداران شد.

مدافع سابق سرخ پوشان هدف مهم بعدی پرسپولیس را موفقیت در آسیا دانست و در این رابطه تصریح کرد: هدف بعدی پرسپولیس باید قهرمانی در آسیا باشد. البته با توجه به شرایط، کار برای همه تیم‌های ایرانی در این زمینه واقعا سخت است. تیم‌های عربی در سال‌های اخیر سرمایه گذاری زیادی را داشته اند و در کنار این توسعه زیرساختی، توانسته اند از نظر فنی و فوتبالی هم رشد چشمگیری داشته باشند.

شیری با تاکید بر این که تکلیف پرسپولیس برای انتخاب سرمربی‌اش باید هر چه سریع‌تر روشن شود؛ گفت: پرسپولیس مهره‌ها و بازیکنان خوبی دارد و به طور حتم مربی نیاز دارد که از نظر فنی و فوتبالی در سطح بالایی باشد و در جمع مربیان خارجی تراز اول باشد تا بتواند شخصیت قهرمانی این تیم را برای فصول آینده ادامه دهد.

وی در پایان در مورد وضعیت تیم ملی در مسیر حضور در جام جهانی خاطرنشان کرد: فوتبال ما در عرصه ملی از توان و پتاسیل بالایی برخوردار است به همین لحاظ فدراسیون و مدیریت فوتبال ایران باید امکانات لازم را در اختیار تیم ملی بگذارد. ایران از مرحله دوم انتخابی جام جهانی در مجموع با شرایط خوبی عبور کرد، اما به طور حتم در مرحله بعدی کار سخت‌تر خواهد شد و به همین دلیل است که باید برای دوره بعد از همین الان برنامه ریزی خوبی انجام شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)