به مجتبی هم نوبت می رسد

مرجع خبری پرسپولیس : مهدی شیری بازیکن شیرازی پرسپولیس در بازی برابر سایپا برای اولین بار در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت.

 

او که در چند بازی فصل پیش تبدیل به بازیکن فیکس پرسپولیس شده بود در دو بازی این فصل سرخپوشان راهی به ترکیب پیدا نکرد. اما در بازی با سایپا دایی بار دیگر به شیری اعتماد کرده و او را در ترکیب قرار داد. او در خصوص عملکرد خود می‌گوید: «در مورد بازی من و خوب یا بد بودن آن کادر فنی باید نظر دهد. اما خودم تلاش کردم تا آنچه را که کادر فنی از من می‌خواهد در زمین به اجرا بگذارم و انگیزه زیادی داشتم تا جایگاهم را در تیم حفظ کنم. خوشحالم که پس از غیبت در دو بازی برابر سایپا کادر فنی به من اعتماد کرد و فرصت داد.

 

بازی شیری برابر سایپا چندان به چشم نیامد. او خودش این موضوع را اینگونه توجیه می‌کند:

 

 

 

«باتوجه به اینکه ما زود به گل رسیدیم وظیفه من این بود که در کارهای دفاعی بیشتر شرکت کنم و اولویت اول من کارهای دفاعی بود. برای همین شاید یک خورده بازی من به چشم نیامد. زمانی یک بازیکن دیده می‌شود که رو به جلو و هجومی کار کند. اما شرایط در این بازی طوری رقم خورد که من فرصتی چندانی برای حضور در کارهای تهاجمی نداشتم. اما در مجموع خودم از عملکردم راضی هستم و فکر می‌کنم آنچه را که کادر فنی از من خواسته بود در زمین به اجرا گذاشتم. »

 

این بازیکن امیدوار است تا در دیدار بعدی هم در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد: «هر بازی تا کتیک خاص خود و در نتیجه بازیکنان خاص خود را دارد. با این حال من تلاش می‌کنم تا در طول تمرینات آنچه را که کادر فنی انتظار دارد را به اجرا درآورم تا بتوانم دوباره در ترکیب اصلی قرار بگیرم. اما در مجموع این آقای دایی است که تصمیم می‌گیرد من بازی کنم یا نه.»مجتبی شیری برادر مهدی در این فصل تبدیل به یک نیمکت‌نشین تمام عیار شده است. با این حال شیری بزرگتر ترجیح می‌دهد صحبت خاصی در این رابطه نداشته باشد: «مجتبی هم این روزها در حال تمرین کردن است تا هرزمان که آقای دایی صلاح دانست وارد بازی شود. قطعا هر زمان که شرایط فراهم بود مجتبی هم بازی خواهد کرد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)