پرسپولیس نیوز : پيام صادقيان بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس، گفت: خيلي ها گفتند به پرسپوليس نروم، اما تصميمم را گرفته بودم و پشيمان نيستم.

صادقيان دوشنبه شب در برنامه ۹۰ در خصوص حضورش در پرسپوليس، گفت: زماني كه مي خواستم به اين تيم بيايم خيلي ها به من گفتند اين كار را نكنم، چرا که بازی ام خراب می شود  اما تصميمم را گرفته بودم و به پرسپوليس آمدم. من به خودم مطمئن بودم و می دانستم می توانم در پرسپولیس خوب بازی کنم.

وي خاطرنشان كرد: به كشورهاي حاشيه خليج فارس فكر نمي كنم، اما به اروپا فكر مي كنم و اميدوارم روزي به فوتبال اين قاره بروم.

بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس در رابطه با اينكه پرسپوليس زيبا بازي نمي كند، گفت: اين طور نيست تيم ما خيلي خوب كار مي كند و مطمئن باشيد بهتر از اين هم خواهيم شد.

وي در رابطه با پرداخت پول هاي ميلياردي به فوتباليست ها، اظهار داشت: از اين پول ها خبري نيست و تنها چند بازيكن محدود چنين مبالغي گرفته اند.

بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص صحبت هايي كه عليه جواد نكونام به نقل از وي منتشر شده است، خاطرنشان كرد: صحبت هايي كه به نقل از من منتشر شد، صحت نداشت و من گفته بودم شخصيت نكونام به شكلي نيست كه بخواهد مانع از حضور من در تيم ملي شود. من در بازی دربی یک لحظه عصبانی بودم و تکل رفتم و اصلا متوجه نشدم نکونام روبروی من است.

صادقیان درباره مشکلش با یاوری گفت: من چنین سال در ذوب آهن بازی کردم و فرزند این تیم بودم و برایم سنگین بود اتهام کم کاری بشنوم و به همین خاطر بعد از بازی عصبانی شدم و این مصاحبه را علیه او کردم که همین جا معذرت خواهی می کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)