هر بازيكني كه قرارداد بسته پولش را مي گيرد . حالا مي خواهد با پولش پورشه بخرد به ديگران ربطي ندارد !

گل؛ اين روزها بحث دادن پورشه و اتومبيل هاي مدل بالا به بازيكنان پرسپوليس نقل محافل فوتبالي شده. از سال گذشته اين بحث وجود داشت و حالا علي فتح اله زاده بار ديگر به رويانيان تاخته و اين بحث را تازه كرده. صحبتهاي فتح اله زاده باعث شده برخي از بازيكنان قديمي و جديد پرسپوليس به حرف بيايند و عليه او موضع بگيرند. پيام صادقيان در اين باره مي گويد:« نه پورشه گرفتيم ونه پولهاي قلمبه سلمبه. خيلي از بچه ها براي امضاي قرارداد با پرسپوليس از 100 ميلين هم گذشتند اما نمي دانم چرا اين حرفها را براي ما در مي آورند. كجا همراه قرارداد ماشين مي دهند؟ بياييد و در پرسپوليس ببنيد آيا چنين اتفاقي مي افتد؟ خبري هم از پورشه و ماشين هاي مدل بالا نيست. پرايد هم نگرفتيم چه برسد به پورشه. هر بازيكني كه قرارداد بسته پولش را مي گيرد . حالا مي خواهد با پولش پورشه بخرد به ديگران ربطي ندارد»

صادقيان صحبتهايش را اينگونه ادامه مي دهد:«هر فوتباليستي حق دارد ماشين خوب سوار شود.خدا شاهد است كه باشگاه به ما پورشه نداده اما شايد بازيكن دوست دارد با پولي كه مي گيرد پورشه بخرد. اين به كسي چه ربطي دارد. اصلا من مي خواهم لامبورگيني بخرم، بايد به مديرعامل فلان تيم هم جواب بدهم؟ باز هم مي گويم پرسپوليس به بازيكنان نه پول گنده داده و نه پورشه»

صادقيان از شرايطش در پرسپوليس راضي است. او مي گويد:« خدا را شكر جو خوبي در پرسپوليس حاكم است. دايي  رفتار، برخورد و شخصيت بسيار خوبي دالرد و من يكي از كار كردن با او لذت مي برم. قبلا فكر مي كردم كار با دايي سختتر است اما حالا مي بينم كه او رفتار بسيار خوبي با بازيكنان دارد و به نوعي با همه رفيق است»

از صادقيان مي پرسيم آيا با دايي آذري صحبت مي كند كه او در جواب مي گويد:« با محمد دايي تركي صحبت مي كنم اما با علي آقا فعلا نه. تا اينجاي كار كه با او فارسي حرف زدم اما شايد در آينده با او هم آذري حرف بزنم»
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)