پاسخ منفی شهرداری یاسوج به پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس :  قائم مقام باشگاه شهرداري ياسوج گفت: فرصتي تا آغاز ليگ دسته اول باقي نمانده و پاسخ ما به درخواست پرسپوليس براي حضور چمنيان، منفي است.

وي در مورد پيشنهاد باشگاه پرسپوليس به چمنيان گفت: چمنيان مربي خوب و بادانشي است و اگر شرايط كار برايش فراهم باشد حرف‌هاي زيادي براي گفتن خواهد داشت.

قائم مقام تيم دسته اولي شهرداري ياسوج در پاسخ به اين سؤال كه اجازه حضور در پرسپوليس را به سرمربي تيمشان خواهند داد يا خير، گفت: اگر آنها اجازه دهند جواب ما خير است. ديگر فرصتي تا آغاز رقابت‌هاي ليگ دسته اول باقي نمانده و در اين صورت پيدا كردن جايگزين سخت خواهد بود.

وي در مورد اينكه آيا در اين ميان بحث مالي وجود دارد، اظهار داشت: تا امروز باشگاه پرسپوليس با ما مذاكره‌اي نداشته است. چمنيان هم گفته مي‌خواهد در تيمي باشد كه تأثيرگذار باشد. البته از اينكه مذاكرات پرسپوليسي‌ها با اين مربي تا چه اندازه است و آيا اين مربي را قطعاً مي‌خواهند يا خير بي‌اطلاع هستم. من به شخصه اين اجازه را به او نمي‌دهم.

صادقي يادآور شد: چمنيان آدم متعهدي است و اگر حرفي بزند آن را زير پا نخواهد گذاشت. من هم فكر نمي‌كنم به اين راحتي او را از دست بدهيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)