مرجع خبری پرسپولیس : مدافع جديد تيم فوتبال پرسپوليس گفت: چون بازيكن كوچكي هستم به يك باشگاه بزرگ آمدم.

امير حسين صادقي در مورد علت حضورش در پرسپوليس تصريح كرد: من فقط به خاطر مسائل مالي پرسپوليسي نشدم. پس از اين اتفاق شماري از هواداران استقلال از من گلايه كردند كه چرا به استقلال نيامدم. به اين دوستان عزيز مي‌گويم تا بدانند چرا من به تيمي مثل پرسپوليس رفتم.
وي ادامه داد: من كه بازوبند استقلال را به بازو مي‌بستم فقط به خاطر هواداران اين تيم بود كه يكسال به هيچ تيم ديگري نرفتم و دوري استقلال را تحمل كردم و فقط به خاطر همين هواداران بود كه حاضر شدم در تيمي مثل مس كرمان بازي كنم. به هر حال بازي در شهرستان سختي‌هاي خاص خودش را دارد.
مدافع اسبق استقلال تاكيد كرد: آن روز كه محترمانه من را از استقلال كنار گذاشتند به غير از تعدادي هوادار كه دلشان بيشتر از مسئولان براي باشگاه استقلال مي‌سوخت كسي ديگري براي ماندم در اين تيم پا پيش نگذاشت. زماني كه قرار شد به پرسپوليس بروم برخي از مسئولان استقلال فقط به صورت شفاهي براي آمدنم به اين باشگاه صحبت كردند آن هم براي اينكه حرفي براي گفتن داشته باشند.
صادقي در مورد اينكه در روزهاي اخير استقلال پيشنهاد صوري به او داده گفت: آنها حتي پيشنهاد صوري هم به من ندادند چون برخي از پيشنهاد‌هاي صوري در روزنامه هاي منعكس مي‌شود .آنها فقط يك صحبت معمولي با من كردند. از باشگاه استقلال 14 ميليون تومان طلب دارم اما اين مبلغ را به من نمي‌دهند. طلب اصلي من 56 ميليون تومان بود كه آن را را به 14 ميليون تومان كاهش دادند.

وي تصريح كرد: مدتي پيش با واعظ آشتياني در رابطه با طلب 14 ميليوني ام تماس گرفتم و گفتم دوست ندارم تيمي را كه دوستش دارم براي مبلغ 14 ميليون تومان به كميته انضباطي بكشانم اما اگر شما آن را مي‌خواهيد به من بگوييد تا به كميته انضباطي شكايت كنم.
مدافع فصل گذشته مس يادآور شد: به من گفتند بيا قرارداد ببند؛ آن موقع طلبت را هم مي‌دهيم. در واقع مي‌خواستند گروكشي كنند. خيلي حرف‌ها دارم كه بزنم؛ اينكه مرا چگونه محترمانه از استقلال كنار گذاشتند. اگر آنها را بگويم فضا براي بسياري تنگ مي‌شود.
صادقي با اشاره به صحبت‌هاي برخي از مسئولان گذشته استقلال عنوان كرد: مصاحبه كردند و گفتند؛ او به خاطر 20 ميليون استقلال را كنار گذاشت و پيراهن استقلال را به پول فروخت. جالب است كه همين افراد بعد از آنكه صحبت از پرسپوليسي شدنم به ميان آمد با من تماس گرفتند و براي رفتن به تيمي ديگر با من مذاكره كردند.
مدافع اسبق استقلال در اين باره كه هواداران اين تيم در طول فصل به او ناسزا بگويند هراس ندارد، گفت: 7 سال براي استقلال زحمت كشيدم. قطعا آنها قدر زحمتم را مي‌دانند. به همين دليل به من ناسزا نمي‌گويند مخصوص اينكه بدانند چگونه از استقلال كنار گذاشته شدم.
صادقي در مورد اينكه منظورش چه كسي است اظهار داشت: با امير قلعه نويي هيچ مشكلي ندارم. در مورد ديگران هم نمي‌خواهم نامي ببرم تا دلخوري پيش بيايد اما اگر با هواداران استقلال درد دل كنم آنها به من حق مي دهند كه چرا به پرسپوليس رفتم. من چون بازيكن كوچكي هستم دوست دارم در يك باشگاه بزرگ كار كنم تا موفق شوم.
وي اضافه كرد: من براي رفتن به تيم ملي به پرسپوليس آمدم. در تيمي مثل مس كرمان كه سوم ليگ شد و دومين خط دفاعي ليگ را در اختيار داشت ديده نشدم و از بابت نرفتن به تيم ملي ضرر كردم بنابراين به پرسپوليس آمدم تا 30 مسابقه پخش زنده داشته باشم و ديده شوم. با 4 مسابقه پخش زنده توجهي به بازيكن نمي‌شود. نمي‌خواهم بگويم فقط به خاطر پخش زنده است بازيكني به تيم ملي دعوت مي‌شود.
مدافع جديد پرسپوليس تاكيد كرد: در فوتبال ايران فقط بايد در پرسپوليس و استقلال و يا در تيم هايي مانند سپاهان كه برش دارد حضور داشته باشي تا به تيم ملي دعوت شوي.
صادقي در مورد اينكه چگونه محترمانه از استقلال كنار گذاشته شد گفت: به من گفتند سقف قرارداد باشگاه استقلال را به تو مي‌دهيم. من هم قبول كردم كه بمانم اما بعد از مدتي ديدم بازيكنان جديد را با قيمت‌هاي بسيار بيشتر از آنچه كه به من گفتند جذب مي‌كنند. با خودم گفتم يعني من آنقدر كوچكم كه ارزش يك بازيكن جديد را ندارم؟ بايد حرمت بازيكن قديمي حفظ مي‌شد.
اين بازيكن ادامه داد: وقتي به اين آقايان گفتم؛ به من گفتند ما آقاي فلاني و فلاني را مي خواهيم بگيريم اگر مي‌خواهي با همين پول بمان. من با ابراهيم تقي پور دوست و رفيق هستم اما چرا بايد با چنين بازيكني كه تازه وارد استقلال مي‌شود مقايسه شوم. به همين دليل به كرمان رفتم. ابتدا آنها فكر كردم كه شوخي مي‌كنم. حتي حاضر شدند تخفيف بدهم اما آنها پا پيش نگذاشتند و تنها توسط دوستان مشترك پيشنهاد دادند.
صادقي تصريح كرد: باشگاه استقلال پا پيش نگذاشت و نگفت كه بيا كمتر بگير و بمان. ظاهرا دوست داشتند كه من بروم و به همين راحتي بازيكن 7 ساله خود را كنار گذاشتند. آنها به من مي‌گفتند تو فقط بازيكن استقلالي؛ اگر به تيم ديگري بروي نابود مي‌شوي. در فوتبال ما هم اين طور رايج است كه بازيكن استقلال و پرسپوليس فقط در اين دو تيم مي‌تواند بازي كند. من به مس رفتم تا خيلي چيزها را ثابت كنم و نشان دهم كه مي‌توانم بازيكن خوبي باشم.
مدافع اسبق استقلال گفت: در مس ه بي حاشيه بازي كردم و يكي از با غيرت ترين بازيكنان اين تيم بودم. اگر باشگاه انسجام بيشتري داشت مي‌توانستيم به راحتي قهرمان ليگ شويم كه اينگونه نشد.
صادقي در مورد سرمربيگري صمد مرفاوي در استقلال گفت: روزي كه ايشان سرمربي استقلال شدند به او تلفن كردم و تبريك گفتم. اگر پاي خيلي‌ها وسط كشيده نشود صمد مي‌تواند استقلال را حتي در آسيا قهرمان كند. اگر مسئولان باشگاه حمايتش كنند و هواداران چند دسته نشوند استقلال مي‌تواند با مرفاوي موفق شود.
وي عنوان كرد: در زمان مربيگري ناصر حجازي در استقلال بدترين سال فوتبالي ام را گذراندم. هواداران 3 دسته بودند و فقط يك دسته آنها طرفدار استقلال بودند. در چنين شرايطي كار كردن خيلي سخت است. اگر در اين فصل هواداران طرفدار استقلال باشند نه شخص خاصي اين تيم مي‌تواند موفق شود.
صادقي در مورد اينكه استقلال فصل آينده قهرمان خواهد شد يا پرسپوليس؛ گفت: اميدوارم فقط همين دو تيم در كورس قهرماني باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)