پرسپولیس نیوز  : دروازه بان تیم پرسپولیس گفت:من یک تنه نمی توانم جلوی گل خوردن تیم را بگیرم.

ایمان صادقی در خصوص دیدار تیمش در سپاهان اظهار داشت: ما در این بازی موقعیت های بسیار زیادی داشتیم. اما نتوانستیم توپ هایمان را تبدیل به گل کنیم. اگر کمی باهوشتر بودیم. می توانستیم بازی را حتی با گل های بیشتری به سود خودمان به پایان برسانیم.

وی در خصوص اینکه چقدر روی گل های خورده پرسپولیس در این بازی خودش را مقصر می داند پاسخ داد: به نظرم روی هیچکدام از گل های خورده در این بازی من مقصر نبودم. تمام سعی خود را کردم تا اشتباه وحشتناک خودم را در بازی قبل جبران کنم و اشتباه هم نکردم. اما حیف شد که نتوانستم مانع بسته شدن دروازه پرسپولیس شوم.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه پرسپولیس در سه بازی اخیر 8 گل دریافت کرده اذعان داشت: ببینید من یک تنه نمی توانم جلوی گل خوردن تیم را بگیرم. ما در این سه بازی اشتباهات زیادی انجام دادیم و همانگونه که گفتم اگر موقعیت هایمان را بهتر استفاده می کریم اکنون این نتایج در سه بازی برای ما رقم نمی خورد.

وی در خصوص اینکه برانکو بعد از بازی در رختکن چه چیزی به بازیکنان گفته اظهار داشت: بعد از پایان بازی برانکو ایوانکوویچ به تمام بچه ها روحیه می داد و از آنها خواست تا به فکر بازی بعد باشند و دیگر این بازی را فراموش کنند.

دروازه بان پرسپولیس در خصوص اینکه آیا قرار است باشگاه آنها را جریمه کند یا خیر، ابراز داشت: باشگاه تا به حال پولی به ما نداده که بخواهد جریمه هم کند مطمئنم این اتفاق از سوی باشگاه نخواهد افتاد.

صادقی در خصوص اینکه اگر ذوب آهن فردا استقلال را شکست دهد پرسپولیس به قعر جدول سقوط خواهد کرد، گفت: این برای پرسپولیس زشت است که حتی در وسط جدول باشد چه برسد که بخواهد به قعر جدول برود. مطمئنم که استقلال فردا در آزادی پیروز خواهد شد تا شرایط محکمی بهتر شود و این اتفاق برای پرسپولیس رخ ندهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)