پرسپولیس نیوز : مهاجم فصل گذشته تیم ذوب آهن گفت: من همیشه آرزو داشتم با دو مربی کار کنم. یکی فرهاد کاظمی و دیگری علی دایی.

پیام صادقیان درباره توافقش با مسئولان پرسپولیس اظهار داشت: من با پرسپولیسی ها به توافق رسیدم اما هنوز قراردادی امضا نشده و نمی توان گفت حضورم در پرسپولیس قطعی است. انشاءالله بعد از بازی پلی آف لیگ با پرسپولیس قرارداد می بندم.

وی ادامه داد: در این چند سال در ذوب آهن از نظر مالی خیلی اذیت شدم و تنها دلیلی که می خواهم از این تیم بروم همین مشکلات است. من در اصفهان راحت هستم و مشکلی غیر از مشکلات مالی ندارم. برای ذوب آهن هم آرزوی موفقیت می کنم.

مهاجم جدید پرسپولیس همچنین گفت: اگر به خودم اطمینان نداشتم، به پرسپولیس نمی آمدم. خیلی ها می گویند در پرسپولیس هم پستی زیاد دارم اما من اطمینان دارم که اگر خوب باشم بازی می کنم و اگر هم بد باشم روی نیمکت می نشینم. مشکلی از این بابت ندارم.

او درباره اینکه چه مشکلاتی باعث شد هفته گذشته با پرسپولیس به توافق نرسد، تاکید کرد: مشکلات مالی دلیل آن بود. امروز در جلسه ای که داشتیم بر سر پول چانه زدیم و مبلغ بالاتری توافق کردیم.

صادقیان در پایان درباره کار کردن با علی دایی افزود: من همیشه آرزو داشتم با دو مربی کار کنم. یکی فرهاد کاظمی و دیگری علی دایی. شنیده بودم کار کردن با این دو مربی فوق العاده لذت بخش است و خوشحالم که در ذوب آهن به آرزویم رسیدم و انشاءالله در پرسپولیس هم به آرزوی بعدی ام خواهم رسید و با دایی کار می کنم. کار کردن با دایی برای من افتخار است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)