پرسپولیس نیوز : هافبک هجومی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آقای دایی و بسیاری دیگر به ما گفته بودند، هر قدر به صدر جدول نزدیک بشویم، مشکلات بیشتری برای ما بوجود می‌آید و این را در اصفهان به خوبی درک کردیم. حالا همان اتفاقات باعث شده تا ما متحدتر از قبل بشویم.

پیام صادقیان در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: خیلی‌ها می‌گویند ما نباید 10 نفره به مشکل می‌خوردیم اما در بازی با سپاهان در زمان و در شرایطی یک بازیکن را از دست دادیم که تاثیر روحی و روانی آن سنگین بود. با این وجود عقب هم نکشیدیم و حمله کردیم اما نشد که گل را جبران کنیم. از سوی دیگر بازیکنی از ما اخراج شد که باعث ایجاد تغییرات زیاد در زمین بویژه در خطوط جلو شد که این مساله شرایط را سخت‌تر کرد.

وی ادامه داد: آن بازی گذشت، هر چند تبعات آن تا روز آخر لیگ باقی می‌ماند. به هر حال ما دیگر به بازی‌های بعدی خودمان فکر می‌کنیم. قبل از این خیلی‌ها بویژه آقای دایی می‌گفتند که باید مراقب باشیم چون هر قدر به صدر جدول نزدیک‌تر بشویم مشکلات بیشتری برای ما بوجود می‌آورند و همه ما این مساله را در اصفهان تجربه کردیم.

هافبک خوش تکنیک پرسپولیس خاطرنشان کرد: آنچه در این بازی برای ما بوجود آوردند روح و روانمان را آزرده کرد اما باعث شد اتحادی که وجود داشت، خیلی بیشتر شود و بچه‌ها انگیزه زیادی پیدا کردند تا با بازی‌های بهتر و قوی‌تر از موانعی که بوجود خواهد آمد بگذرند.

صادقیان تصریح کرد: فاصله ما با صدر جدول پنج امتیاز شد اما مصمم هستیم آن را در پنج بازی بعد جبران کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)