پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اول خیال می‌‌کردم دربی مثل همه بازی‌هاست اما بچه‌ها به من گفتند شرایط این بازی زمین تا آسمان با سایر بازی‌ها فرق دارد.

پیام صادقیان درباره دربی 77 اظهار داشت: هر روز که به دربی نزدیک می‌شویم به نظرم باید تمرکز بیشتری را روی این بازی داشته باشیم، راستش را بخواهید من اول تصور می‌کردم این بازی مانند بازی‌های قبل است اما بچه‌ها به من گفتند که شرایط این بازی و حال و هوایش زمین تا آسمان با بازی‌های دیگر فرق دارد.

صادقیان ادامه داد:‌در بازی‌های حساسی به میدان رفته‌ام، شاید هر بازیکنی دوست داشته باشد در دربی به میدان برود و حتی مزه برد این بازی را بچشد که من هم از این موضوع مستثنی نیستم. امیدوارم در اولین دربی‌ام بتوانم گل بزنم و یا پاس گل بدهم، هیچ فرقی برای من ندارد چون ما به دنبال نتیجه آخر فصل هستیم که این 3 امتیاز هم می‌تواند خیلی در انتهای فصل به ما کمک کند.

صادقیان در پایان درباره مصدومیتش نیز گفت: خوشبختانه در تمرینات دیروز شرکت کردم و مشکل خاصی نداشتم، از ناحیه مچ پا کمی احساس درد می‌کردم اما وقتی که موضوع دربی و استقلال پیش می‌آید خیلی از دردها فراموش می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)