پرسپولیس نیوز :هافبک جوان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم در اولین بازی رسمی خودم مثمرثمر بودم. من اینگونه پاس‌ها را شگرد دارم و امیدوارم بتوانیم با تکرار این گل‌ها جواب اعتماد پرسپولیس، علی دایی و هواداران را بدهیم.

پیام صادقیان در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: پیروزی در این بازی حق ما و منصفانه بود چون بازی را بویژه در نیمه دوم در اختیار داشتیم. در این بازی در همان نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم که از دست رفت. به تیر دروازه زدیم، پنالتی ما گل نشد، خودم یک موقعیت تک به تک را از دست دادم و بچه‌های دیگر هم بودند که موقیعیت‌های خوبی داشتند.

وی ادامه داد: این نشان می‌دهد که گل ما یک حادثه نبود. در آن صحنه می‌دانستیم چه می‌کنیم. پارسال بهترین پاسور شدم و 15 پاس گل دادم. 19 ساله بودم که به ذوب آهن رفتم و 10 پاس گل دادم. اینطور پاس دادن‌ها را شگرد دارم، سید صالحی هم عالی ضربه زد.

کاپیتان سابق تیم ملی نوجوانان تصریح کرد: روزی که به پرسپولیس آمدم بسیاری می‌گفتند آیا می‌توانی در پرسپولیس موفق شوی، خیلی‌ها می‌گفتند اینجا کار خیلی سخت‌تر است و شاید نتوانی ولی من می‌گویم، اینجا خیلی راحت هستم. قطعا برخورد کادر فنی، همبازیانم و هواداران در این امر دخیل بود. چون نه استرس دارم و نه فکرم مشغول است. البته می‌دانم تازه ابتدای راه است ولی در پرسپولیس راحت هستم و روی کارم تمرکز دارم. اینجا همه چیز عالی است و اعتمادی که کادر فنی و بچه‌ها نسبت به من کرده‌اند باعث شده اعتماد به نفس داشته باشم.

اینکه یک بازیکن وقتی وارد تیم می‌شود، مربی او را قبول داشته باشد، توسط همبازیانش پذیرفته شود و هواداران تشویقش کنند، خیلی عالی است و همه اینها در پرسپولیس برای من اتفاق افتاد.

صادقیان در پایان درباره رویارویی با ذوب آهن در این هفته گفت: ذوب آهن و هوادارانش را دوست دارم و برایشان احترام قائل هستم. من در آنجا بزرگ شدم. البته از آنجا بد جدا شدم ولی می‌خواهم به یاد خاطره‌های گذشته، بهترین بازی خودم را انجام بدهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)