پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد جو ورزشگاه نفت مسجدسلیمان واقعا وحشتناک بود و در طول این سال‌ها که در لیگ بازی می‌کند، نخستین مرتبه بود که این فضا را تجربه می‌کرد.

پیام صادقیان درخصوص دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان که با تساوی 2 بر 2 همراه شد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی بدی را انجام ندادیم و عملکردمان نسبتا خوب بود، حتی می‌توانستیم با چند گل حریف را شکست دهیم اما حواشی این مسابقه واقعا بازیکنان تیم را تحت فشار قرار داده و روی عملکردمان تاثیر منفی گذاشت. اگر آن مسائل در مسابقه پیش نمی‌آمد، یک برد پرگل کسب می‌کردیم.

وی در رابطه با حواشی آن دیدار تاکید کرد: جو ورزشگاه واقعا وحشتناک بود، من در طول این سال‌هایی که در لیگ بازی می‌کنم اولین باری بود که این فضا را تجربه می‌کردم. هواداران تیم حریف ابتدا با بلندگو به بازیکنان فحاشی کردند و حتی به علیرضا فغانی داور مسابقه هم فحش‌های رکیک می‌دادند. واقعا بازی در آن شرایط سخت بود.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ما امسال با بدشانسی مواجه شدیم و امتیازات زیادی را سر این مسئله از دست دادیم اما عزم مان را جزم کردیم تا در آسیا جایگاه خوب و مناسبی به دست آوریم و به موفقیت برسیم.

صادقیان درخصوص شرایط سرخپوشان پیش از جدال مقابل النصر عربستان ادامه داد: شرایط خوب است و تمرینات‌مان را دنبال می‌کنیم تا با آمادگی کامل مقابل تیم عربستانی قرار بگیریم.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد النصر تیم قدرتمندی بوده و سخت‌ترین حریف‌مان در مرحله گروهی باشد. جو ورزشگاه های عربستان هم واقعا سنگین است اما باید هوشمندانه عمل کنیم تا بتوانیم از این بازی، مانند دیدارهای گذشت‌مان در لیگ قهرمانان آسیا موفق عمل کنیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس می‌تواند مقابل النصر پیروز شود؟، گفت: همانطور که گفتم، بازی در زمین حریف بوده و النصر هم تیم قدرتمندی است. ما دنبال این هستیم بهترین عملکرد را از خودمان به نمایش بگذاریم و با امتیاز از عربستان بازگردیم. چه بهتر که سه امتیاز این جدال حساس را به دست آوریم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)