پرسپولیس نیوز :مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با پیروزی در بازیهای آینده به صدر جدول می رسیم.

پیام صادقیان درخصوص وضعیت پرسپولیس اظهارداشت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. در بازی با ذوب آهن هم مثل دیدار با تراکتورسازی مستحق برد بودیم اما بدشانسی آوردیم و توپ هایمان تبدیل به گل نشد. امیدوارم از این بازی بدشانسی های ما تمام شود.

وی ادامه داد: اصلا نگران نیستیم که الان در صدر جدول نیستیم. صدرنشینی در هفته های ابتدایی که اهمیتی ندارد. ما تلاش می کنیم بازیهای آینده را ببریم و به صدر برسیم و سپس روند خوبمان را تداوم ببخشیم.

صادقیان افزود: با شراطی که در تیممان می بینم امسال بهترین بازیها را ارایه خواهیم داد. پرسپولیس هم مثل بقیه تیمها به زمان نیاز دارد چون بدن بازیکنان هنوز سنگین است و چند هفته ای طول می کشد در شرایط مسابقه قرار بگیریم.

مهاجم پرسپولیس درباره وضعیت خود گفت: برای همه بازیهای پرسپولیس انگیزه دارم. دوست دارم گلهای زیادی برای پرسپولیس بزنم و دیگر نمی خواهم موقعیت از دست بدهم. من با انگیزه زیاد به پرسپولیس آمده ام و می خواهم بهترین روزهای فوتبالی ام را در این تیم داشته باشم.

وی درباره اینکه چه زمانی به ترکیب اصلی پرسپولیس می رسد؟ خاطرنشان کرد: درباره این موضوع باید دایی تصمیم بگیرد. من به عقیده دایی احترام می گذارم و می دانم که او بهترین ها را به زمین می فرستد. این موضوع را درک می کنم و هر وقت دایی صلاح بداند برای پرسپولیس فیکس بازی می کنم.

صادقیان درخصوص رویارویی با تیم مس گفت: برای مس و محمود یاوری احترام زیادی قایلم. نمی خواهم درباره گذشته حرف بزنم و همه تمرکز من روی همین بازی است. با حمایت هواداران3 امتیاز بازی فردا مال پرسپولیس است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)