پرسپولیس نیوز : پیام صادقیان می‌گوید منتظر جواب آزمایش MRI است تا وضعیتش برای بازی‌های آینده پرسپولیس مشخص شود.

هافبک پرسپولیس درباره آسیب‌دیدگی‌ خود و تشخیص پزشکان در این رابطه اظهار کرد: متاسفانه در اوایل دیدار با راه‌آهن مصدوم شدم اما از آنجایی که ابتدای بازی بود و با گذشت شروع از زمان مسابقه بدنم گرم‌تر می‌شد، شدت دردم کم شد. با این حال در دو روز گذشته تمرین نکرده و منتظر نظر پزشکان درباره آزمایش MRI هستم تا مشخص شود میزان آسیب‌دیدگی‌ام چقدر است.

او که از ناحیه همسترینگ پا دچار مصدومیت شده، ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم با شکست راه‌آهن بعد از سال‌ها پرسپولیس را به صدر جدول برسانیم. خودتان می‌بینید که امسال بازیکنان جوان زیر نظر علی دایی به نحو احسن کار خودشان را انجام می‌دهند و خوشبختانه بهترین نتایج را گرفته‌ایم.

صادقیان گفت: مطمئن باشید که به این راحتی‌ صدر را از دست نمی‌دهیم و یک تیم باید خیلی قدرتمند باشد که بتواند با پیروزی مقابل ما موقعیت‌مان را در بالای جدول به خطر بیندازد. با این حال بازی‌های سختی را در نیم‌فصل دوم در پیش داریم که باید در تک‌تک آنها هوشمندانه به میدان برویم. فعلا از صدرنشینی‌ لذت می‌بریم. بیشتر رکوردهای خوب مثل پیروزی در تمام بازی‌های خانگی، بیشترین کلین‌شیت و کمترین گل خورده را هم در دست داریم و این خوشحال‌کننده است.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که برای جام حذفی چه برنامه‌ای دارید، گفت: در هر دو جام با قدرت به میدان می رویم و قهرمانی را می‌خواهیم. هنوز نمی دانیم با الوند همدان در چه زمینی بازی کنیم اما هر جا که باشد فقط برای برد به میدان می رویم. فکر نمی‌کنم به این بازی برسم و امروز هم فیزیوتراپی می‌کنم. نمی‌توانم ریسک کنم و امیدوارم مشکل خاصی نداشته باشم تا زودتر در خدمت پرسپولیس باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)