ستاره جوان پرسپولیس طی تماس تلفنی از کاپیتان ذوب آهن و دوست قدیمی خود خواسته تا در نیم فصل به جمع سرخپوشان ملحق شود.

جام ورزشی؛ یکی از انتقال‌های نیم فصل که از حالا حرف و حدیث آن بر سرزبان‌ها افتاده بحث انتقال قاسم حدادی‌فر از ذوب‌آهن به پرسپولیس است. او که در ابتدای فصل هم با پرسپولیسی‌ها به توافق رسیده بود، ناگهان از رفتن پشیمان شد و تصمیم گرفت یک فصل دیگر هم در ذوب‌آهن بماند. شاید همین موضوع هم باعث شده که با فرارسیدن نیم فصل خیلی ها انتظار پرسپولیسی شدن حدادی‌فر را داشته باشند.

این موضوع آنقدر جدی شده که گفته می‌شود، پیام صادقیان ستاره جوان پرسپولیس طی تماس تلفنی از قاسم حدادی فر، کاپیتان ذوب آهن و دوست قدیمی خود خواسته تا در نیم فصل به جمع سرخپوشان ملحق شود. در واقع صادقیان به نوعی می خواسته او را به تیم دعوت کند و به تردیدهای حدادی فر برای پرسپولیسی شدن پایان دهد.

این اتفاق البته در دنیای فوتبال، اتفاق عجیبی به حساب نمی‌آید و یکی از متداول‌ترین شیوه های دعوت از بازیکنان هم هست! هنوز یادمان نرفته که در پایان جام جهانی ۲۰۱۰ کارلوس پویول و ژاوی هرناندز دو بازیکن بارسلونا به زور پیراهن بارسا را برتن “سسک فابرگاس″ کرده و از او خواستند به جمع آنها ملحق شود و یا خود “نیمار” برزیلی بارها اعتراف کرده که یکی از دلایل پیوستن اش به بارسلونا تماس های حضوری و تلفنی “دنی آلوس″ مدافع راست این تیم و دوست صمیمی نیمار بوده است.

به همین خاطر نمی‌توان این تماس صادقیان با حدادی‌فر را هم اتفاق دور از ذهنی بدانیم و بعید نیست حدادی‌فر هم مثل خیلی از ستاره‌های فوتبال دنیا با وجود تمایل قلبی‌ به ماندن در ذوب‌آهن، به دنبال همین تماس ها تصمیم نهایی اش را برای پیوستن به پرسپولیس بگیرد. به خصوص در شرایط فعلی که اخلاق لوکا بوناچیچ هم با بازیکنان تغییر کرده و احتمال دارد این موضوع در سال جام جهانی به سود حدادی‌فر نباشد!
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)