بازیکن ذوب آهن معتقد است که این تیم در نهایت در لیگ برتر می‌ماند و به لیگ دسته اول سقوط نخواهد کرد.

پیام صادقیان در گفت‌وگو با تسنیم ابتدا در مورد شرایط ذوب آهن اظهار داشت: اختلاف ما با داماش گیلان کمی زیاد است و کمی سخت است که به این تیم برسیم ولی با این حال ناامید نیستیم و تلاش می کنیم از بازی های سختی که داماش دارد استفاده کنیم چون امکان دارد که آنها امتیاز از دست بدهند و ما می توانیم در لیگ برتر بمانیم. البته این امکان هم وجود دارد به پلی آف برویم.

او در پاسخ به این سئوال که فکر می کنی ذوب آهن در لیگ برتر بماند، خاطرنشان کرد: معتقدم که در نهایت در لیگ برتر می مانیم و حیف است که ذوب آهن سقوط کند. این تیم نایب قهرمان آسیا بوده و چند سال هم در فوتبال ایران مدعی قهرمانی بوده است و هر طور که شده این تیم را در لیگ برتر نگه می داریم.

صادقیان در پاسخ به این شایعه که قرار است فصل آینده پیراهن پرسپولیس را بر تن کند و حتی با این باشگاه مذاکره کرده است، گفت: اولویت اولم ذوب آهن است. اگر این تیم در لیگ برتر بماند و از لحاظ مالی شرایط مورد نظر من فراهم شود صددرصد در این تیم می مانم و نمی خواهم جدا شوم مگر این که اتفاقات دیگری رخ دهد.

وی تصریح کرد: من هم شنیده‌ام که در فهرست پرسپولیس برای سال آینده قرار دارم ولی هیچ کدام از مسئولان این باشگاه با من صحبتی نداشته و مذاکره‌ای با پرسپولیسی‌ها انجام نداده‌ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)