پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از اخراج از زمین بازی شیشه رختکن را با یک ضربه شکست.

پیام صادقیان پس از اخراج از بازی مقابل فولاد خوزستان با کارت قرمز مستقیم با یک ضربه پس از هل دادن داور شیشه رختکن را شکست. این کار باعث اعتراض مسئولان هیأت فوتبال خوزستان شد.
 

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به جای رد شدن از میکسدزون ورزشگاه از در پشتی با اتوبوس ورزشگاه غدیر را ترک کردند.

 

پس از این بازی در حالی که خبرنگاران قصد گرفتن مصاحبه با بازیکنان را داشتند با خیل عظیم هواداران و افرادی که خبرنگار نبودند در منطقه میکسدزون ورزشگاه غدیر روبه‌رو شدند.

خبرنگاران اعتراض داشتند که با توجه به شرایط موجود نمی‌توانند رسالت خود را به دلیل شلوغی زیاد انجام دهند.

پس از بازی نیز همه منتظر حضور بازیکنان پرسپولیس در میکسدزون ورزشگاه بودند اما به یکباره بازیکنان از در پشتی سوار اتوبوس شدند و سریعا ورزشگاه غدیر اهواز را ترک کردند.

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس نیز پس از اخراج صادقیان سریعاً با پرتاب بطری آب به داخل زمین بر علیه داور بازی شعارهایی دادند.

یک هوادار نیز قصد پریدن به زمین و رفتن به سمت بازیکنان و داوران را داشت که سریعاً نیروی انتظامی این جیمی‌جامپ را دستگیر کرد و با خود به بیرون ورزشگاه برد.

با توجه به جو نامناسب ورزشگاه نیروی انتظامی نیروهای خود را سمت هواداران پرسپولیس چند برابر کرده است.

نیمکت تیم فوتبال پرسپولیس پس اخراج صادقیان به داور اعتراض‌هایی داشت که به نمایندگی از آنها افشین پیروانی دقایقی با داور بازی به گفت‌وگو پرداخت اما جلال مرادی هم در این صحنه حضور پیدا کرد و اجازه نزدیک شدن داور به کادر فنی را نمی‌داد.

پس از خوردن گل دوم هواداران به شدت علی کریمی را به مورد تشویق قرار دادند علیرغم اینکه لیدرها خیلی سعی کردند تا این اتفاق نیفتد اما هواداران دست از کار خود برنداشتند و لیدرها را از روی سکو بیرون انداختند.

تعدادی از هواداران پرسپولیس صندلی‌های ورزشگاه را شکستند و علیه علی دایی شعارهایی را سر دادند. هواداران از دایی می‌خواستند هر چه سریعتر پرسپولیس را ترک کند. شعار هواداران این بود «دایی حیا کن پرسپولیس را رها کن».

پس از اینکه هواداران بطری‌های زیادی را به داخل زمین انداختند نیروی انتظامی دو هوادار را دستگیر کرد و با خود به بیرون ورزشگاه برد البته نیروی انتظامی به داخل هواداران پرسپولیس هم رفت.
 

 

 هواداران تیم فولاد خوزستان با شعارهایی در دقیقه 89 بازی مبنی بر اینکه «دایی تیم‌ات را بردارو برو» خواستار ترک زمین توسط قرمزپوشان شدند.

*هواداران پرسپولیس نیز که به شدت از وضعیت پرسپولیس ناراضی بودند با شعارهای «دایی یادت باشه کریمی باید باشه» و «جادوگر به پرسپولیس برگرد» به تشویق علی کریمی پرداختند. دایی هم علی‌رغم اینکه با افشین پیروانی صحبت می‌کرد ناگهان برگشت و برای هواداران پرسپولیس شروع به دست زدن کرد. پس از سوت داور نیز دایی سریعا با پیروانی نیز به رختکن رفت.

*محسن بنگر در دقایق پایانی بازی به توپ‌جمع‌کن‌ها به دلیل اینکه توپ‌ها را دیرتر به بازیکنان می‌دادند اعتراض‌هایی داشت.

*هواداران تیم فولاد خوزستان به همراه بازیکنان پس از برد پرسپولیس با دو گل در روی سکو و چمن ورزشگاه دست به دعا شدند.

*نیروی انتظامی ماموران خود را بیرون ورزشگاه آماده کرد تا مشکلی بین هواداران دو تیم پیش نیاید.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)