پرسپولیس نیوز : هافبک پرسپولیس گفت: چیپ زدن در چنین بازی حساسی با حضور 100 هزار نفر تماشاگر کار هر کسی نیست.

پیام صادقیان  در رابطه با پیروزی تیمش مقابل النصر عربستان اظهار داشت: فکر می کنم در ابتدای بازی بازیکنان پرسپولیس از وجود این همه هوادار شوکه شده بودیم، چه برسد به بازیکنان النصر. فکر می کنم در روز بازی ورزشگاه آزادی برای عربستانی به جهنم تبدیل شده بود.

وی افزود: پرسپولیس در تمامی دقایق بازی تیم برتر میدان بود و اگر ما کمی در ضربات نهایی بیشتر دقت می کردیم، می توانستیم با اختلاف گل بیشتری این بازی را به پایان برسانیم. البته باید بگویم که در دقایق آخر کمی نگران شدیم اما خوشبختانه 3 امتیاز بازی را کسب کردیم.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه فکر می کند با این برد صعودش تیمش به عنوان صدرنشین به مرحله بعد قطعی شده، تصریح کرد: فکر می کنم با این برد تقریبا 90 درصد راه صعود را طی کردیم و دیگر مشکلی برای صعود نخواهیم داشت اما نباید تیمهای لخویا و بنیادکار در ادامه راه دست کم بگیریم.

وی در خصوص حرکت عجیب خود در هنگام درگیری بازیکنان 2 تیم که وارد زمین شد، خاطرنشان کرد: من نمی توانم ببینم کسی به دوستانم یا هموطنانم توهین کند و واقعا طاقت نداشتم راحت از حرکات عربستانی ها بگذرم. به همین دلیل به وسط زمین آمدم.

صادقیان درباره شادی پس از گل طارمی عنوان کرد: خوشحالم که طارمی در این دیدار توانست دروازه النصر را باز کند. چیپ زدن در چنین بازی حساسی با حضور 100 هزار نفر تماشاگر کار هر کسی نیست و از گل زدن طارمی مهمتر شادی پس از گل او بود که مرا به وجد آورد. مطمئنا اگر من در بازی بودم و گلزنی می کردم، شاید شادی گل بدتری انجام می دادم تا درس خوبی به عربستانی ها بدهم تا دیگر در کشورشان بعد از گلزنی فقط به شادی خودشان بپردازند.

وی در خصوص حضور برانکو در پرسپولیس گفت: برانکو مربی بزرگی است که در ایران موفق بوده و امیدوارم با حضور او بتوانیم بار دیگر به روزهای اوج خود برگردیم و همچنین دوباره هواداران را شاد کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)