پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من قراردادم با تیم ذوب‌آهن به پایان رسیده بود که با پرسپولیس قرارداد بستم و حالا نمی‌دانم این باشگاه چرا می‌خواهد از من شکایت کند.

پیام صادقیان در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شکایت باشگاه ذوب‌آهن از این بازیکن گفت: وقتی قراردادم با تیم ذوب‌آهن تمام شد، تصمیم گرفتم به عنوان یک بازیکن آزاد با بررسی پیشنهاداتی که داشتم پرسپولیس را برای تیم آینده انتخاب کنم و دیگر نمی‌دانم برای چه مدیران ذوب‌آهن از من شکایت کنند این یک موضوع حل شده است.

صادقیان در خصوص اینکه در دو دیدار پلی‌آف همراه تیم ذوب‌آهن نبود گفت: من طبق قانون باید در این دو بازی حضور داشتم اما آقای یاوری به عنوان سرمربی تیم گفتند لازم نیست من در این دو دیدار به میدان بروم و من هم با توجه به بزرگی آقای یاوری به حرف او احترام گذاشتم.

مهاجم جدید پرسپولیس با اشاره به اینکه شرایط سختی را برای حضور در ترکیب ثابت این تیم خواهد داشت گفت: برای اینکه در ترکیب ثابت یک تیم قرار بگیریم کار سخت است و این فقط شامل پرسپولیس نمی‌شود در هر باشگاهی که بروید برای اینکه بتوانید در ترکیب ثابت قرار بگیرید کار سختی را پیش روی دارید من هم سعی می‌کنم در پرسپولیس آمادگی خودم را نشان بدهم و مطمئنا هر بازیکنی که آماده‌تر باشد از سوی کادر فنی در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)