پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به هواداران قول می‌دهم که دیگر از من هیچ حاشیه‌ای نخواهند دید.

پیام صادقیان که امشب در دیدار دوستان پرسپولیس مقابل نماینده امارات غیبت داشت با توضیحاتی در صفحه شخصی خود اینستاگرام اظهار کرد:‌ به دلیل اینکه سرما خورده بودم امروز بازی نکردم. البته خوب شده بودم ولی حمیدخان گفت که استراحت کنم که کاملا خوب بشم دلیلش این بود.

وی ادامه داد: تو رو خدا بس کنید یک جلسه تمرین نمی کنم با اجازه کادر فنی همه میگید باز رفت تو حاشیه آخه این حرفها چیه که به من میگید شما از من دیگه هیچ حاشیه ای نمی بینید بهتون قول میدم دیگه زیادی زوم کردید رو من دیگه کشش ندارم به خدا.

 

وی در مطلب بعدی خود لحظاتی پیش نوشت: من هر حرفی باشه به خودتون میزنم گفتم که روزنامه ها همه و همه با من لج کردن چون گفتم که باهاشون دیگه مصاحبه نمی کنم و تو اینستاگرام حرفمو میزنم برداشتن همشون چیزهای بیخود نوشتن. من خودم بهتون گفتم که حمیدخان خودش به من گفت استراحت کن چون مریض بودم. وقتی روزنامه پیروزی که از خود ماست میاد علیه من می نویسه دیگه چه توقعی باید داشته باشیم. بیخیال بازم تحمل می کنم به عشق خودتون.
 

پس از بازی بنیادکار اخباری بیرون آمد مبنی بر اینکه درخشان به خاطر یک روز غیبت صادقیان را دور زمین دوانده و به خاطر امتناع صادقیان از این کار عذر او را از اردوی دبی خواسته که در نهایت با عذرخواهی ختم به خیر شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)