پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: امروز واقعا خوب بازی نکردم چون شرایطم به خوبی بازی مقابل استقلال نبود.

پیام صادقیان پس از تساوی یک بر یک نفت تهران مقابل پرسپولیس درباره دیدار مقابل تیم سابقش گفت: برای من بازی مقابل پرسپولیس سخت بود چراکه دو سال خیلی خوبی در این تیم داشتم و با تمام بازیکنان زندگی کردم. هواداران این تیم همیشه به من لطف داشتند چه زمانی که خوب بودم و چه زمانی که خوب نبودم. امروز هم به من محبت داشتند و من را تشویق کردند که از آنها تشکر می‌کنم.

 وی درباره اینکه اکنون زمزمه‌های بازگشتش به پرسپولیس به میان آمده و ابتدای بازی هم به سمت برانکو، باقری و بازیکنان این تیم رفت، گفت: من با برانکو، آقا کریم و پرسپولیسی‌ها مشکلی نداشتم. هر چه بود گذشته و به نظرم آقا کریم هم از بزرگان فوتبال کشورمان است. من هم قبل از بازی برای سلام و احوالپرسی به سمت پرسپولیسی‌ها رفتم، اما این کار به این معنا نیست که می‌خواهم به پرسپولیس برگردم. من هنوز با نفت قرارداد دارم و نمی‌توانم از این تیم جدا شوم.

مهاجم نفت تهران درباره پیراهن قرمزی که زیر لباس نفت پوشیده بود،گفت: همه می‌دانند که من پرسپولیسی هستم و امروز واقعا خوب بازی نکردم چون شرایطم طوری نبود که مانند دیدار برابر استقلال مقابل پرسپولیس بازی کنم. منصوریان هم شرایط من را می‌دانست و در جریان این موضوع بود و خیلی منطقی با این مسئله برخورد کرد.

 

 صادقیان درباره اینکه خیلی از بازیکنان مقابل تیم‌های سابق خود بازی کردند اما مشکلی از این بابت نداشتند و چرا او برای بازی مقابل پرسپولیس ناراحت بوده است، خاطرنشان کرد: من نگفتم ناراحتم و حتی این را نگفتم که شرایط روحی خوبی ندارم، بلکه گفتم علی آقا می‌دانست که شرایط خوبی را نداشتم و آن هم این بود که 120 دقیقه مقابل استقلال بازی کرده و خسته بودم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)